sir-alex Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei, Min far får seg en Sony Ericsson K750i i morgen, jeg bare lurte på om det var noe interesse for at jeg tok noen bilder av den, og skrev litt info om hvordan den var å bruke osv,.... Er det noe interesse for dette her på forumet???? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg tror du bare skal poste en review med bilder og stash, alltid bra med info en ingen Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg tror du bare skal poste en review med bilder og stash, alltid bra med info en ingen Jeg kan ta noen bilder av den og skrive hva jeg var fornlyd med Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg tror du bare skal poste en review med bilder og stash, alltid bra med info en ingen Jeg kan ta noen bilder av den og skrive hva jeg var fornlyd med Ja! Hvor kjøper han den? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Den er visst ute i noen land Fant noen flere live bilder av esken og medfølgende utstyr zippa dem http://s31.yousendit.com/d.aspx?id=39AUG74...9F2BSIAY9M6IIGZ Endret 19. mai 2005 av adilr17 Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg tror du bare skal poste en review med bilder og stash, alltid bra med info en ingen Jeg kan ta noen bilder av den og skrive hva jeg var fornlyd med Ja! Hvor kjøper han den? Han jobber med innkjøt av mobiler, så han får rett ifra Sony ericsson Lenke til kommentar
DesiRomeO Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg tror du bare skal poste en review med bilder og stash, alltid bra med info en ingen Jeg kan ta noen bilder av den og skrive hva jeg var fornlyd med Ja! Hvor kjøper han den? Han jobber med innkjøt av mobiler, så han får rett ifra Sony ericsson hmmmm...kan jeg få bestille en telefon via han? Lenke til kommentar
Totto Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 OMG OMG OMG Hehe, seriøst, hva venter du på? Få ut en review. Digger det. Nå er det ikke mange dager til omtrent samtlige her har henta sin k750 virker det som. Sweet... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Du kan lese flere brukerreviews som er skrevet på forumet, og da dem som et eksempel. Last opp alle bilder på en server og dem hit istedenifor å attache til forum, lag en helt ny post så selve reviewen ikke havner på reply 38 f.eks... Kjempebra at du gidder dette! når jeg får den så rives all pakning opp, sim-kort inn også skrytetid... Hadde aldri klart å ha tolmodighet til å bruke 2-3timer på å reviewe den... Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg tror du bare skal poste en review med bilder og stash, alltid bra med info en ingen Jeg kan ta noen bilder av den og skrive hva jeg var fornlyd med Ja! Hvor kjøper han den? Han jobber med innkjøt av mobiler, så han får rett ifra Sony ericsson hmmmm...kan jeg få bestille en telefon via han? Desverre,, det går ikke å kjøpe igjennom han...uansett,,den kommer jo i alle butikker nå straks Jeg skal få lagt ut en review ,, nå etter helga,,,Er så mye å gjøre for tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå