Gå til innhold

Da er Eurosong 05 i gang!

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er dårlig med stemmer til norge fra øst og sør europa gitt... de tåler nok ikke rock, og dessuten voter de stort sett politisk... ikke at vi ikke gjør det her i norden, men... teit alikevel synes jeg. Skulle nesten ungått å avsløre nasjonaliteten til artistene før etter stemmene var avgitt :!:

Polen elsker tåpelig rock! Kom igjen!

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar
Det er dårlig med stemmer til norge fra øst og sør europa gitt... de tåler nok ikke rock, og dessuten voter de stort sett politisk... ikke at vi ikke gjør det her i norden, men... teit alikevel synes jeg. Skulle nesten ungått å avsløre nasjonaliteten til artistene før etter stemmene var avgitt :!:

Det er egentlig et godt poeng da. Men så er det vel ikke akkurat Rock i noen som helst variant Eurovision er kjent for da. Polakkene liker oss i alle fall. Det er jo litt morro.

Lenke til kommentar
Det er dårlig med stemmer til norge fra øst og sør europa gitt... de tåler nok ikke rock, og dessuten voter de stort sett politisk... ikke at vi ikke gjør det her i norden, men... teit alikevel synes jeg. Skulle nesten ungått å avsløre nasjonaliteten til artistene før etter stemmene var avgitt  :!:

enig!!

de blir sikkert tvingt til å stemme på nabolandene eller lurt

Endret av MongoMan
Lenke til kommentar

Haha! Hun damen ifra UK så ut som hun var SVÆRT godt i gang med å feste. Skal vi tippe irland får 12eren0?

Edit: Dæsken jeg tok feil. Grekenland fikk det!

Edit2: Og når det gjelder Irland så er det et godt poeng. Skylder på midlertidig galskap jeg.

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar
Haha! Hun damen ifra UK så ut som hun var SVÆRT godt i gang med å feste. Skal vi tippe irland får 12eren?

LOLZ... hadde nok skjedd, men irland gikk ut i semi'n ;)

Hvis Hellas vinner kommer Sverige til å kreve all æren i avisene sine, vent og se :!:

12 til Kypros? WTF hah :!:

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar
LOL alltid flaut når de ringer norge...  :blush:  :blush:

ja de kan ikke snakke engelsk :hrm:

Også blir de så nervøse at de roter seg helt bort og må finne igjen tråden... skjer nesten hver gang lol :blush:

Og 12 til danmark lol.... Lè political, anyone? ;)

Lurer på om ikke hele Eurovision bare er en kamuflert aksjon iscenesatt av europas reklamebyråer hehe :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...