Gå til innhold

Da er Eurosong 05 i gang!

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahahahahaha! Kommentatoren hadde nok dagens kommentar!! Men fy faen for en sang da!! Omg! Dama mi truer ned å stemme på dem!

Hvorfor vil hun deg så vondt da? Har du ikke vasket opp etter middag eller noe?

Hahahahaha!! Oi, dæven, det har jeg visst glemt! :p

Lenke til kommentar
lol hør på Bosnia & Herzigovina... for det første... denne sangen er jeg sikker på at jeg har hørt før... og for det andre... sjekk hårfargen. Det svarte håret under skinner gjennom :!:

Ja, som jeg har skrevet i kommentarene mine som kommer når alle 24 sangene er over. Blondt er inn.

Lenke til kommentar

13. Danmark – Se foregående. Synes fremdeles ikke mannen eier sangstemme for det han prøver på før refrenget. Og den dansingen er ikke akkurat så voldsomt spennende heller. Håper ikke disse vinner.

14. Sverige – Vi liker dem ikke, skjønner jeg på kommentatoren. Elvis? Det endelige svaret på denne gåten som har plagd folk i snart 20 år. Elvis døde ikke. Han flyttet til Sverige, krysset sporene med ABBA, og skapte dette vesentet. Men damene var jo for så vidt lekre da. Og ja jeg er en mannsgris og litt stolt av det. Ler mannen mens han synger? Hva er det for noe? Trodde kunstnere var kjente for å lide mest mulig jeg.

15. Makedonia – Jasså, kommentatoren har tatt fram den skarpe tungen i dag. Slipt den etter semifinalen? La la leyla. Se mine forrige kommentarer. Jøss. Kortere skjørt i dag enn i semfinalen. Man hadde jo direkte utsikt til innsikten under skjørtene (les, vi kunne se trusene til danserne). Mannen, det ser vitterlig ikke ut som du spiller helt korrekt på de trommene der, gjør det vel? Delay i lyden eller?

16. Ukraina – Sløye beats gitt. Smells like teen spirit i Slow Motion eller? Hurrah! Han hadde mindre hår og større kropp enn meg. Hva har mannen barbert inn i skallen sin? Har egentlig vente på at noe som kunne, i en mørk bakgate, etter alt for mange øl, minne om hopp-hipp.

17. Tyskland – Svart lær? Hehe, jassågitt. Og kommentatoren prøver å imponere med at han kjenner navnet på Nightwish og Evanescence. Grøss! Du kunne godt ha droppet den første sanglinjen der, damen, hørtes nesten ut som slik det må føles å gni tennene mot terrakotta. Frysninger. Selv om jeg favoriserer damer i lær favoriserer jeg ikke den damen der nei. Fysjom. Ville skjegg på folkene i den gruppen da.

18. Krotia – Se kommentarer fra semifinalen. Er mannen begravelsesagent eller? Kunne egentlig tenkt meg det kostymet der.

19. Hellas – Favoritten sies det. Gwen Stefani-vibber til å begynne med. Hadde bare manglet om hun begynte å synge ”If I was a rich girl”. Noen har i alle fall smørt inn overkroppen hennes med olje. Litt Riverdance, the greek way også? Ser nesten ut som hun har lyst å forgripe seg på seg selv. Fin feleopptreden.

20. Russland – Gitarbølge? Snakk heller om storetrommer-og-disco-bølge. Du verden, hun har egen ekkoboks, og det av den organiske varianten også. Vindmaskin i tillegg? Dramatiske greier med andre ord. Montro om hun prøver å lure inn litt Cranberries sirenevokal også…

21. Bosnia & Herzegovina – Feminnem? Frekt ordspill da. Abba-sjokk! Merkelig hvor mange ”blonde” damer det er i kveld da. Hydrogenperoksid-produsentene har sikkert en superb dag iallfall. Det er jo en trøst. Og så svinger vi litt på våre søte stusser. Sånn ja. Eurovision is coming home, coming home. Og vi er alle rosa i våre sjeler.

22. Sveits – Vaniljeninja! Kan for så vidt bare se min kommentar fra semifinalen. Vaniljeninja! Artig navn. Og der var plastdamen. Og lykkepillegjengen. Fear them!

23. Latvia – Se kommentar fra semifinalen. Kings of convenience. Du og du, fingerspill-lignende greier uten å bruke fingrene. Magi! Så litt mer realistisk ut etter hvert. For en humanistisk tekst. ”Let’s see how beautiful we are. […]Everyone can be a star”.

24. Frankrike – Om det eneste positive du kan si om sangen er at den er på fransk er det en positiv ting mer enn jeg klarer. Eller vent. Det var en fascinerende danserinne i bakgrunnen. Med en frisyre som ikke ser ut som den hører hjemme i dette århundret.

Lenke til kommentar
Vi liker ikke svenskene fordi de snakka dritt om Wig Wam på 17. mai!

Han fyren liker jo alltid å snakke dritt om svenskene!

Hehe, ja, og fremdeles er det noen som lurer på hvorfor det er krig i verden. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kjenner noen som har snakket med noen Eurovision folk da (bare replikk til det du skrev om hun franske damen)

Edit: Forøvrig må jeg si at programlederne tippet over tåpelige litt for ofte i dag. Heldigvis har vi en trivelig norsk kommentator.

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar
:cry: Dama mi har nå stemt 5. ja, 5 ganger på de forferdelige folka som likner på svenskene!  :cry:  Redd meg fra denne sorgen!

Herrejesus. Beklager, men jeg tror du er utenfor redning. Du er fortapt. FORTAPT!

Hahahahahaha!!

Hørte du han ene fyren. "Yu cannåt vått enimåre" :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så sikker på om norge har noe sjans.. vi får sikkert store poeng fra Polen og Tyskland, de liker glam rock, hehe, men jeg tror ikke resten av europa 'fatter poenget' for å si det sånn... og norge har ikke mange gode naboer slik midtøsten og middelhavslandene har... så det går nok ræva med norge som vanlig. Ræva vil i dette tilfellet bety en 10'e plass eller no... tror ikke Wig Wam havner på jumboplass akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...