porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Nå er det bare å krysse fingra for Wig Wam.Gud så morro det hadde vært om de hadde vunnet, om det hadde kommet til Spektrum neste år hadde jeg tatt meg en tur Det er ikke jeg så sikker på om jeg hadde gjort!! Haha!! Hehe Den sjansen kommer nok ikke ofte, derfor går jeg. Er ikke det at jeg er stor fan av Eurovision, jeg følger aldri med på hele greia.Jeg ser Norge og når de teller stemmene. Men det er ikke hvert år Norge vinner noe slikt og det er maks 1 time kjøring dit + at jeg FÅR billeten og om det blir så ille er det jo bare å dra hjem igjen edit: Kan ikke skjønne at det er så mye å le av.. Endret 21. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 1 Ungarn – Se forrige 2. Storbritannia – Jaaa, fyyyr på nokke indisk musikk då. Fengende gladlåt dette. Lettkledde damer er ikke noe jeg har noe videre i mot. Passe god i stand den damen der. Ikke for tynn. Kunne godt la vært med siste poseringen. 3. Malta – Chiaria. Atypisk sang dette, bare en diva og null dansere rundt henne. Ikke en typisk Eurovision-berte dette. Rund og med en mektig stemme. Hun har i alle fall de dramatiske armbevegelsene med seg. Interessant brodel. 4. Romania – Se forrige. Eneste verdt å nevne her er at lydene ble noe mer synlig i dag. Mer anstrengt stemme i dag. 5. Norge – Hurrah. Eller ikke. Gitarspillet virker mindre overbevisende i dag enn det gjorde før. Men råere stemme på mannen i dag kan det virke som. Fyren så ut som han høres ut som Whitney Houston helt til sist. Mest sannsynlig mimte han etter en kordame. 6. Tyrkia – Hmm. Hun begynner med appell til publikum. Passet gjerne ikke helt inn det. Hahah! Det der høres så tyrkisk ut som man kan få det. Vet ikke helt om jeg liker fargekombinasjonen på klærne hennes da. Tror ikke denne kan vinne. Det var kanskje litt lite fengende i forskjell til den låten tyrkerne vant med for et par år siden. Men det er fete rytmer på gang, gitt. 7. Moldova – Se kommentar fra semifinalen. Trommisen så vel litt ut som Mike Myers? Svært overdrevne, ja nærmest utagerende bevegelser på hele gjengen. Moldovas svar på Wig Wam? Med etnisk smak? Spretne som små kaniner i alle fall. Koselig å omtale bestemoren sin som en trommemaskin da. Konge disse folkene. 8. Albania – Etnisk dance-inspirert musikk med gitarer og frekk ung dame. Dramatisk opptreden på henne. Hvorfor mimer danserne i bakgrunnen når det ikke er felelyder med i det hele? Fengende refreng da. Hmm. Grimme gitarer og etnisk klimpring? Det var jo en kombinasjon da. 9. Kypros – For en SLESK mann! Hadde ikke trodd at en dame skulle ha hovedsangen i begynnelsen da. Når han fyren synger ser det pine meg ut som han går på catwalken da. Sør-Europas svar på en uhellig hybrid mellom Tom Jones og Ricky Martin? VELDIG underlig overgang og bro… 10. Spania – Kommentatormannen har et poeng, ligner veldig på den uhyre vemmelige ketchupsangen det der. I hvert fall i verset. Refrenget bor litt for seg selv på en øde øy. Mye bryster de byr på, gitt. Hvem i ALL verden var de mannlige sangerne? Åge Aleksandersen eller noe? Eller Bjarne Brøndbo? 11. Israel – Se i store trekk kommentarene fra semifinalen. Mariah Carey? 12. Serbia & Montenegro – For en DRAMATISK begynnelse da! Her er det drama og føleri, hånd i klam hånd. Nevnte jeg DRAMA? Etnisk boyband? Jahaja! Da har jeg sett det og. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Siden jeg er mann, og derfor et dyr, ifølge svenske feminister(men kvinner er da altså opphøyde, gudliknende skapninger da eller?, så vil jeg i år stemme på dama med de største silikonpuppene... siden jeg ikke kan stemme på Wig Wam, mener jeg. Vedder på at vi får 12 poeng fra Sverige pga. alle svinesundturistene som er der til enhver tid, samt alle de fulle nordmenne på danske feriger :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Siden jeg er mann, og derfor et dyr, ifølge svenske feminister(men kvinner er da altså opphøyde, gudliknende skapninger da eller?, så vil jeg i år stemme på dama med de største silikonpuppene... siden jeg ikke kan stemme på Wig Wam, mener jeg. Vedder på at vi får 12 poeng fra Sverige pga. alle svinesundturistene som er der til enhver tid, samt alle de fulle nordmenne på danske feriger :!: Sverige er vel ikke med? Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Sverige er vel ikke med? Å joda, de har en helt håpløs sang... synes nå jeg da. Vent til du får se den. Den blir årets cheesy låt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Vi må da ikke glemme luftfiolinen da Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Nå er Sverige! Haha, for en dårlig tekst! Edit: Der slutta den akkurat! Forresten: Noen som også har lagt merke til at alle de gamle Sovjetlanda har sånne trommeduder med teite luer på knollen som tror de ser utrolig kule ut (slik var det i allefall på den intrduseringsdriten)? :!: Endret 21. mai 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Jaddah! Svenskene prøver da å sanke ekstra stemmer ved å legge inn "The Winner Takes It All"! Haha!! Det var veldig mye mer stemmene å se på de jentene ved siden av der!! Blonde ja..? Surprise du! Endret 21. mai 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 hehe, sikkert ganske mange menn som stemmer med sitt andre hode... Eurosong er jo iferd med å bli en puppefest. Da er det bra å bidrag som det norske og moldoviske(?) osv. Hør han fyren som synger nå.. hvis du kan kalle det det.... hør hva svenskene skrev om han her, hehe "Martin Vikuc skulle inte skrapa ihop särskilt många poäng i ”Singstar”. Men han slår åtminstone på stora pukan i en ganska fartfylld låt. Det räckte i kvalet, men i dag kan han bli sist. Jättetråkig." Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 1. Pappagutt! 2. Artig med to gamlinger i bakgrunn 3. ALT matcher hos danserne (truser med sko), pluss at de har på seg nattkjoler i følge dama mi Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Steike ta, tyskland sitt bidrag er det værste jeg har hørt.. på lenge! The pain! Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg synes Singstar kommentaren var bra.... skulle likt å se scorene til alle sammen! :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Steike ta, tyskland sitt bidrag er det værste jeg har hørt.. på lenge! The pain! En form for katteskrik?? Eller en veldig sein tid å komme i stemmeskifte på? Endret 21. mai 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Er trommer in? :!: -Jar Endret 21. mai 2005 av Jarek Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Steike ta, tyskland sitt bidrag er det værste jeg har hørt.. på lenge! The pain! En form for katteskrik?? Eller en veldig sein tid å komme i stemmeskifte på? Det hører uansett ikke hjemme noe sted. Fysj. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Er trommer in? :!: -Jar Nei, tror ikke det Alle unntatt nr 3 har vel trommer? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 En form for katteskrik?? Eller en veldig sein tid å komme i stemmeskifte på? Det samme spurte jeg meg selv om. Tror egentlig hun prøve å få uttrykt noe dramatisk noe, som f.eks. skrikende katter eller stemmeskifte. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Er trommer in? :!: -Jar Nei, tror ikke det Alle unntatt nr 3 har vel trommer? Noe sånt.. men det elendig boybandet var jo verst! Så du trynet på han fyren som spilte på trommene? Så bra! :!: -Jar Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Hahahahahaha! Kommentatoren hadde nok dagens kommentar!! Men fy faen for en sang da!! Omg! Dama mi truer med å stemme på dem! Hjelp Endret 21. mai 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hahahahahaha! Kommentatoren hadde nok dagens kommentar!! Men fy faen for en sang da!! Omg! Dama mi truer ned å stemme på dem! Hvorfor vil hun deg så vondt da? Har du ikke vasket opp etter middag eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå