Ueland Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Desverre så vil ikke alle bli enig om noe uansett... Men, alle mener at Hellas vinner, og jeg sliter litt med å forstå hvorfor. Her kan man høre de forsjellige sangene: http://www.dagbladet.no/kultur/2005/05/20/432273.html Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg skjønner heller ikke hvorfor Hellas er så store favoritter, men... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg må si at for første gang på mange år har jeg interesse for Eurovision. Wig Wam tror jeg virkelig gjør det bra. De har en evne til å skille seg ut. Så var det bare den skuffende lyden. Hele diskanten forsvant midt i første refreng og returnerte vel ikke før i siste sang. Jeg var også skuffet over scenen. Jeg så litt på konsepttegningene og produksjonsskissene som ble laget på forhånd, og må si meg sterkt skuffet. Alt var mye mørkere enn tegningene tilsa. Det ble dårlig med kontrast hvis det ikke ble brukt skikkelig effekt. Hvis artistene hadde mørke klær forsvant de helt i bildet. Skuffende .. Rock'n'roll is the new schlager, people! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ja lyden var veldig dårlig. De burde seriøst få orden på det til finalen i morra. For en gangs skyld så har jeg virkelig tro på at vi kan gjøre det bra. Men tør ikke håpe noe enda... Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Må si meg enig med Dunestar... jeg pleier å se på Eurovision for laughs, men i år heier jeg faktisk på Wig Wam! Men så er det jo slik at avstemmingsprosessen er veldig politisk... derfor er det gjerne land over middelhavet eller øst-europa som vinner. De har mange naboer, og lignende musikksmak. Og derfor tror jeg også at Wig Wam ikke vinner men kommer på en 2-5 plass. Ser også at jeg ikke er den eneste som merka at lyden plutselig halvveis forsvant når Wig Wam skulle opptre og ble mørk og bassete, på en svært dårlig måte. Dersom det hadde kostet dem plassen i semifinalen ville det vært en skandale. Så får vi håpe det går bedre i kveld! En siste ting... hvorfor er det ALLTID slik at sverige skal kritisere norges eurovision bidrag? Jeg mener, herregud, har de i det hele tatt hørt sitt eget? Las Vegas må være en av årets suverene cheesy-favoritter. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 En siste ting... hvorfor er det ALLTID slik at sverige skal kritisere norges eurovision bidrag? Jeg mener, herregud, har de i det hele tatt hørt sitt eget? Las Vegas må være en av årets suverene cheesy-favoritter. Er det ikke sånn godmodig (faen, husker ikke ordet jeg egentlig vilel bruke) mobbing da. På samme måte som Norge og Danmark er SVÆRT gode venner når vi snakker Eurovision. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jo det er nok det. Norge og Sverige har alltid hatt denne vennskapelige krangelen om MGP. Rakker ned på hverandres bidrag uansett. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Da var det påan igjen, bare å ønske lykke til Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Da var det påan igjen, bare å ønske lykke til Ja jeg komme til å dele mine triste kommentarer jeg. Om dette er ønskelig. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Selvsagt, veldig underholdene og lese etter å ha sett det på tven edit: Endelig fikk vi høre sangen uten heller idiotiske lydfeil, ikke verst. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Norge kom visstnok på 6. plass i kvalifiseringa... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hahahaha!! Morsom bestemor! Men passet det helt med sangen?? Morsomt var det uansett! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hahahaha!! Morsom bestemor! Men passet det helt med sangen?? Morsomt var det uansett! Jepp. Det var en kul bestemor! Passer med sangen? Vel, kanskje med teksten da ("bestemor spiller tromm"). Sjarmerende å kalle en bestemor for trommemaskin. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Var det meningen at vi skulle tro at de spilte på de fiolinene..? -Jar :!: Endret 21. mai 2005 av Jarek Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Hahahaha!! Morsom bestemor! Men passet det helt med sangen?? Morsomt var det uansett! Jepp. Det var en kul bestemor! Passer med sangen? Vel, kanskje med teksten da ("bestemor spiller tromm"). Sjarmerende å kalle en bestemor for trommemaskin. du har et poeng der, men hvis man hadde fjernet teksten hadde det vel sett veldig rart ut Endret 21. mai 2005 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 du har et påoeng der, men hvis man hadde fjernet teksten hadde det vel sett veldig rart ut Hehe, det er sant. Hadde nesten blitt psykedelisk det. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Nå er det bare å krysse fingra for Wig Wam. Gud så morro det hadde vært om de hadde vunnet, om det hadde kommet til Spektrum neste år hadde jeg tatt meg en tur Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Nå er det bare å krysse fingra for Wig Wam.Gud så morro det hadde vært om de hadde vunnet, om det hadde kommet til Spektrum neste år hadde jeg tatt meg en tur Det er ikke jeg så sikker på om jeg hadde gjort!! Haha!! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Er vel ingen tvil at Norge har vært best hittil hvertfall. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg syns Ungarn var litt stilig, jeg! Men skrudde av tv'en etter det norske bidraget, så...kan hende det er bedre ting der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå