LarsP Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hahha, for et resultat. 3 av mine 4 forhåndsfavoritter gikk videre. Men, hva hendte med Island? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jesss!!! Vi er videree. Hoho. Norge eier! Endret 19. mai 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Polen og Norge var klart best. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Har ikke hørt andre låter enn norges, fikk bare med meg slutten med avgjørelsen i går...men det blir spennende å se hvor langt de rekker, de har en kandidat som kan nå langt denne gang Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvordan tror dere at vi klarer oss på Lørdag da? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvordan tror dere at vi klarer oss på Lørdag da? Tror det blir bra jeg.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Vi vant i 1985 og 1995 så hvorfor skal vi da ikke vinne i 2005?? Vi har i alle fall blandt de beste sangene og vi er storfavoritter! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Første gang jeg gleder meg litt til finalen. Vi har en kul sang som kan (kommer) langt Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Vi vant i 1985 og 1995 så hvorfor skal vi da ikke vinne i 2005?? Vi har i alle fall blandt de beste sangene og vi er storfavoritter! Vi er også landet med flest sisteplasser da men Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Norge eier! ja, men det gjør ikke wigwam! syntes det er flaut at lubbene eldre menn, i tettsittende kostymer skal representere norge. det værste er jo at de selv tror at de er kjempe kule. og han ekle vokalisten, "glam", som tror han er så dritkul når han hyler med grusomt falsk stemme - rock'n roll! uff, nei. til helvete med wigwam! edit: leif, og beklager for et barnslig skrevet innlegg. måtte bare får det ut! Endret 20. mai 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Norge eier! ja, men det gjør ikke wigwam! syntes det er flaut at lubbene eldre menn, i tettsittende kostymer skal representere norge. det værste er jo at de selv tror at de er kjempe kule. og han ekle vokalisten, "glam", som tror han er så dritkul når han hyler med grusomt falsk stemme - rock'n roll! uff, nei. til helvete med wigwam! edit: leif, og beklager for et barnslig skrevet innlegg. måtte bare får det ut! Ja hver sin smak Hvordan tror dere at vi klarer oss på Lørdag da? Jeg har hele tiden sagt at med denne Wig Wam låten, så kommer det enten til å gå rett til topps, eller så går det rett i dass. Dette er ikke noen låt som havner midt på treet. Men nå som de ble stemt videre blant de 10 beste av 25 i semifinalen, så begynner jeg å få virkelig troen på at dette kan gå veldig bra. Jeg tør ikke håpe på at vi vinner, men at Wig Wam kan komme blant topp 5, ser jeg ikke bort i fra. Jeg gleder meg skikkelig hvertfall Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Forøvrig veldig "interresant" at de bli sett på som lubne Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Forøvrig veldig "interresant" at de bli sett på som lubne hehe glam er i allefall ikke den slankeste. første gangen jeg så de trodde jeg han var en "litt" uheldig dame edit: leif Endret 20. mai 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 headcleaver da. Trodde du likte power metal jeg (med tanke på kostymene deres) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 syntes det er flaut at lubbene eldre menn, i tettsittende kostymer skal representere norge. det værste er jo at de selv tror at de er kjempe kule.og han ekle vokalisten, "glam", som tror han er så dritkul når han hyler med grusomt falsk stemme - rock'n roll! Wig Wam er et humorband, de er en av de (få?) bandene/artistene på MGP som ikke tar seg selv seriøst i det hele tatt. Selv synes eg de fleste på MGP er ganske tåpelige, særlig pga at de tar seg selv seriøst. Wig Wam derimot, de er en eneste stor spøk, en morsom spøk så det kjeeeedelige MGP kunne trenge. For å si det slik: Wig Wam er ikke ment som god kvalitetsmusikk, men humor. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Har du i hørt mer enn GP låta til wig wam? (Klarer ikke å finne humoren i "out of time"...) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Syntes det blir litt flaut å se når han gauler ut "Rock'n roll" 30 ganger i løpet av en pressekonferanse. De kunne godt vært litt mindre "se på meg, se på meg!". Men det hadde ikke gjort noe om de vant for å se det sånn. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Har du i hørt mer enn GP låta til wig wam? Nei, men de kan jo ha noen seriøse sanger da... Altså, tviler på at band som skriker ut "Rock'n Roll" her og der, overdrive klesstilen til de grader og har et kommende(har det komt?) album som heter "667 the neighbour of the beast" er seriøst... Endret 20. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det er glamrock, det er sånn det skal vere. Overdreve til tusen. =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå