Gå til innhold

Da er Eurosong 05 i gang!

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøver å lese til eksamen, mens eurosong står på ute i stua. Det er ikke enkelt uten å irritere meg over ufatterlig dårlig musikk. Det er jo helt sprøtt hvor mye dårlig musikk det går an å samle på en plass! 

Hvorfor får greece så mye poeng? Dama såg grei ut hu altså, men sangen var helt elendig!

Litt av et sirkus dette!

Hellas har mange gode naboer og bred kulturell appell... eneste forklaringen jeg kan gi, gitt ;)

Og mark my words... Sverige som gjorde det så ræva i denne konkurransen kommer til å skrive side opp og ned om at hun er deres ;)

LOL tyskland, her kommer det glam rock stemmer :p

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar

Hadde faktisk et lite haap om at norge kom blant de 5 beste i begynnelsen, men ser ikke saa bra ut naa.

Forresten mye morsommere kommentator paa BBC Prime, han var ganske pist i begynnelsen p.g.a av UK ikke fikk noen poeng.

Lenke til kommentar

Haha! Det var det jeg visste. Ifølge russerne og ukrainerne her oppe i Narvik er det ikke akkurat et hjertelig forhold mellom disse to landene.

Edit: MAlta er vel eneste gruppen som prøver å vinne greien på musikk. Og hva er det som feiler øynene til hun damen som snakker for Bosnia & Herzegovina?

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...