Gå til innhold

Da er Eurosong 05 i gang!

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OMG muslimske tyrkia gir poeng til UK og israel  :p

Ja der ser du, de er ikke så galne som det vi tror de er ;) Og ikke nok, poeng til grekenland.

Edit: Moldova-damen hadde ganske irriterende stemme, hadde hun ikke?

Edit2: Albania-mannen trakk da pusten VOLDSOMT høylydt!

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar
Ja der ser du, de er ikke så galne som det vi tror de er  Og ikke nok, poeng til grekenland.

Nja... husker du ikke idol da? Arabiske Emiratene var vel omtrent eneste muslimske land der og de stemte konsekvent opp de landene som motsatte seg irakkrigen og ned de som var sagt å delta... hold på å le meg ihjel... særlig med tanke på hvor dårlig han tyske var :!:

Lenke til kommentar

Nja... husker du ikke idol da? Arabiske Emiratene var vel omtrent eneste muslimske land der og de stemte konsekvent opp de landene som motsatte seg irakkrigen og ned de som var sagt å delta... hold på å le meg ihjel... særlig med tanke på hvor dårlig han tyske var :!:

Hah. Jeg kan med stolthet berette at jeg faktisk ikke har fulgt Idol i det hele tatt, verken første andre eller tredje gang, men jeg tviler ikke på det du sier. Kypros nå, 12 poeng til Grekenland igjen da?

Lenke til kommentar
Jeg kan med stolthet berette at jeg faktisk ikke har fulgt Idol i det hele tatt, verken første andre eller tredje gang, men jeg tviler ikke på det du sier.

Det var World Idol, eneste idol jeg har fulgt med på noen gang.... så var det et program dah, heh heh... Kurt fikk 12 poeng av alle untatt dem, eneste som kom lavere enn norge var UK og USA som var hovedinnvandører av irak :p

Spania.. kom igjen tourism!

Lenke til kommentar
Er det sånn at alle stemmer på puppene eller no?

lol, må si meg ganske enig... tror rett og slett Hellas hadde "bredest appell" til størst folke og aldersgrupper

Folk stemmer jo ikke på musikken mer, bar folka!

Yep... på tide å døpe om konkurransen. Siliconvision? Tittivision? Euroboobies? ;)

Vi får nok 0 poeng fra Serbia, etter alle de skandalevideoene med norske soldater :!:

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...