Gå til innhold

Da er Eurosong 05 i gang!

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror på det jeg og. WigWam har mye mer å fare med enn det klissesangere som f.eks. Haldor Lægreid (aner ikke åssen det skrives) hadde. WigWam ser ut til å gjøre litt show ut av det hele og tar ikke seg selv så alt for alvorlig...

(Prøver egentlig å holde meg unna Eurovision Song Contest, men jeg får jo dessverre alltid med meg noe her og der...)

Lenke til kommentar
Hva skjer med volumet? Vokalen er alt for lav i forhold til musikken. Dårlig av produsenten. :(

Begynte dårlig men virker da bra nå.

datating: de er nummer 13 ja, ikke lenge igjen nå :)

Bedre, men fremdeles ikke helt 100%. Synd for de som startet tidlig. Selv om ingen av de fortjener å gå videre.

Lenke til kommentar

Allright. Pause nå. Forvent ikke super grammatikk og slikt. Dette er øyeblikksbilder.

----

Austria sin sang – Fabelaktig fin etnisk musikk, halvveis ompa med jodling og greier. De har vel alltid vært noe underlige, disse Østerrikerne

Lithuania – Eurodisco. Yuk! Dette er fremtiden for mange av de moderne syngedamene som driver og infiserer luftbølgene våre.. Skremmende. Og hva er det som er med make-upen? Syngedamene hennes så også ut som de gikk på lykkepiller. Frekt kostyme.

Portugal: Interessant tangobestyr. Men hva er det med de kostymene? Har de rømt fra en samling for cheerleaders eller noe? Synkrondansing Boyzvoice verdig…Pluss for at de hadde med seg lettkledde damer. Ikke så stort pluss for poseringene

Moldova: Svært underlig musikk. Vet ikke helt hva det mener meg om. Fin synthlek. Litt livlige, og ganske etniske. Dessuten har de bestemoren til han ene med. Da snakker vi om samarbeide over generasjoenen. Flere trommiser burde bruke gyngestol. Hehe, fantastisk sceneopptreden når mor reiste seg fra gyngestolen.

Latvia – The War is not over. Simon and Garfunkel ifra østeuropa`? Så ut som noen gladkristne tullinger. Simon and Garfunker goes Boyband. Oh the horror!

Monaco – Grøss. Fransk sang. Men pen dame. Flott kjole. Jeg kunne tenkt meg den ;)

Israel – Pen dame. Veldig stille og forsagt musikk. Litt klimper her og der. Elektronisk backing? Nei, Melodi Grand Prix er i sannhet ikke slik som det engang var. Hva sprog er det hun synger på? Skumle kordamer. Spesielt hun i midten så ut til å ville drepe alle som så på. Skjelve.

Hviterussland – Trippelmiss. Det var hun med den rike mannen. Tre kostymeskifter? Feedbacket i byrjinga var jo fin da. Høres ut som Milla Jovovich hyped up on crack. Er hun en mann? Gave me the time of my life? Er det ABBA hun driver og stjeler fra? Anstrengt stemme for henne. Dropp den vibratoen, kjerring. Du høres ut som en halvgal kvinnelig sau. Enten dropp den eller syng i kor med Sivert Høyem (han høres ut som en sau på ”the kids are on high street”). Da kan dere danne gruppen mad sheep. Men interessant teatralsk show. Og taktbytte med ujevne mellomrom.

Pause – Så langt har Diezel Dj Power eller hva det nå het vært det mest interessant. Such a waste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...