Gå til innhold

Driver til skjermkort?

Anbefalte innlegg

Kjøpte ny Acer travelmate 2355LMI for nokre veker sidan. Kjøpte Brothers in arms - road to hill 30 i dag. Då eg skulle kjøre spelet blei skjermen svart når menyen skulle komme. Prøvde å laste ned ny drivar til skjermkortet, men det endte med at den gamle forsvann og den nye ikkje funka. Den nye er intel extreme 82855.

Den nye funka berre på 800x600 i windows. På 1072x768 vert 1/3 strekt utanfor ramma.

Mulig at skjermkortet ikkje klarer spelet, men eg treng uansett å finne den rette drivaren som funka i windows.

Er det nokon som kan hjelpe meg med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som skjer når eg har lasta den ned, er at installeringa vil absolutt bruke cd eller diskett som følgte med maskina. Har ikkje ein slik cd.. berre formateringscd som eg har prøvd allereide...

Skjønar ingenting..

Lenke til kommentar

Korleis finn eg ut det? Vgasave står det på egenskaper...

Det som er det merkelege no er at på egenskaper for skjerm har eg ingen alternativ å velge mellom. Berre 800x600 eller 1072x768. Med denne vgasave (??) går det fint med 1072x768. Eg har no altså sletta intel extreme 82855 greia.

Og med tanke på spelet.. eg klart fint å kjøre wc3 frozen på med den originale skjermkort drivaren.

Lenke til kommentar

Men no har eg altså berre vgasave som driver for skjermkortet.. Alle drivarane eg har prøvd til no har berre funka i 800x600.. Kva gjer eg feil?

første gang eg installerte ny drivar, sletta eg ikkje den gamle først. Kan dette vere årsaken til problema?

Og driveren som er på acer sine sider får eg lasta ned og beskjed om å restarte. Når det er gjort kjem opp eit vindu som vil laste frå ei cd som følgte med datamaskinen. Einaste som følgte med var ein bunke med formateringscdar.

Så dei to alternativa som eg har prøvd til no går desverre ikkje..:

1. http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/tm_2350.html (den øverste)

2. http://downloadfinder.intel.com/scripts-df...port_Intel.aspx (graphics->notebook->intel 82855 graphics controller family

Nokon som har tid til å hjelpe enda meir?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...