Mr. Fiskum Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 phenomena er en bok for alder 10-12 år! selv er jeg 12 nå! phenomena handler om to alvebarn som skal prlve å redde verden for ondskapen i nord! Og alvebarna har sine forkjelige krefter. på ferden er en troll-man med, han heter "sha-ra", og de får med seg en vinterbjørn kalt "arol"! men når den onde mannen "tarkan" skal prøve å ungå at alvebarna skal redde verden! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jeg har ikke lest noen av bøkene enda, men jeg har bare hørt gode ting om Phenomena. Forfatteren er skikklig kul (IRL), og jeg skulle egentlig ha somlet meg til å lese den første nå... Har bare ikke kommet så langt! *Host, data!* Uansett er det er vel ikke så mange på dette forumet denne serien passer for? Edit: Rettet opp de største feilene. Endret 22. mai 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jeg har snakket med forfatteren av bøkene flere ganger, utrolig fet fyr. Aldri lest bøkene hans, dog. Han heter Ruben Eliassen, forresten. Hvis noen skulle lure. Endret 19. mai 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Boka er bra - MEGET bra! Selv om den kanskje ikke passer for de her på forumet, som sagt... Er jo jeg heller ikke så gammel, så det så! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg har ikke lest noen av bøkene enda, men jeg har bare hørt gode ting om Phenomena. Forfatteren er skikklig kul (IRL), og jeg skulle eeegtnlig ha somlet meg til å lese den første. Har bare ikke kommet så lant! *Host data*Det er vel ikke så mange på dette forumet denne serien passer for? noen skriveleifer? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg har ikke lest noen av bøkene enda, men jeg har bare hørt gode ting om Phenomena. Forfatteren er skikklig kul (IRL), og jeg skulle eeegtnlig ha somlet meg til å lese den første. Har bare ikke kommet så lant! *Host data*Det er vel ikke så mange på dette forumet denne serien passer for? noen skriveleifer? Man bør da vel ikke kritisere andres norskkunnskaper hvis man selv ikke mestrer språket. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg har ikke lest noen av bøkene enda, men jeg har bare hørt gode ting om Phenomena. Forfatteren er skikklig kul (IRL), og jeg skulle eeegtnlig ha somlet meg til å lese den første. Har bare ikke kommet så lant! *Host data*Det er vel ikke så mange på dette forumet denne serien passer for? noen skriveleifer? Dårlig tid, skulle sikkert ikke posta. Også er jeg flink til å treffe feil når jeg er trøtt. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Phenomena bøkene er kjempebra, jeg har vært en i en del kontakt med Ruben ettersom jeg har laget netteside om bøkene. Jeg fikk til og med lov å oversette to "navn" til engelsk og tysk Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Middelmådig klisjeaktig og uorginal fantasy etter min mening. Mange i klassen liker bøekene dog. Lenke til kommentar
Tigerhaien Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg er fullstendig enig med Saluttknall. Dårlig litteratur, som ikke er å anbefale. For de yngre kan serien fungere, men man vil jo helst at folk skal få en god begynnelse. Lære hva som er bra litteratur fra starten av. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ingen begynner med The Book of the New Sun eller The Prince of Nothing, selv om mange elitister liker å tro at det er måten å gjøre det på. Jeg tror jeg var 13 da jeg leste Pheneoma, og selv om jeg husker fint lite mener jeg å tro at jeg likte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå