Gå til innhold

phenomena har du lest? hva syns du?


Anbefalte innlegg

phenomena er en bok for alder 10-12 år! selv er jeg 12 nå! phenomena handler om to alvebarn som skal prlve å redde verden for ondskapen i nord! Og alvebarna har sine forkjelige krefter. på ferden er en troll-man med, han heter "sha-ra", og de får med seg en vinterbjørn kalt "arol"! men når den onde mannen "tarkan" skal prøve å ungå at alvebarna skal redde verden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke lest noen av bøkene enda, men jeg har bare hørt gode ting om Phenomena. Forfatteren er skikklig kul (IRL), og jeg skulle egentlig ha somlet meg til å lese den første nå... Har bare ikke kommet så langt! *Host, data!*

Uansett er det er vel ikke så mange på dette forumet denne serien passer for?

 

Edit: Rettet opp de største feilene.

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
Jeg har ikke lest noen av bøkene enda, men jeg har bare hørt gode ting om Phenomena. Forfatteren er skikklig kul (IRL), og jeg skulle eeegtnlig ha somlet meg til å lese den første. Har bare ikke kommet så lant! *Host data*

Det er vel ikke så mange på dette forumet denne serien passer for?

noen skriveleifer? :ermm::whistle:

Lenke til kommentar
Jeg har ikke lest noen av bøkene enda, men jeg har bare hørt gode ting om Phenomena. Forfatteren er skikklig kul (IRL), og jeg skulle eeegtnlig ha somlet meg til å lese den første. Har bare ikke kommet så lant! *Host data*

Det er vel ikke så mange på dette forumet denne serien passer for?

noen skriveleifer? :ermm::whistle:

Man bør da vel ikke kritisere andres norskkunnskaper hvis man selv ikke mestrer språket.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke lest noen av bøkene enda, men jeg har bare hørt gode ting om Phenomena. Forfatteren er skikklig kul (IRL), og jeg skulle eeegtnlig ha somlet meg til å lese den første. Har bare ikke kommet så lant! *Host data*

Det er vel ikke så mange på dette forumet denne serien passer for?

noen skriveleifer? :ermm::whistle:

Dårlig tid, skulle sikkert ikke posta.

 

Også er jeg flink til å treffe feil når jeg er trøtt.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...