kikken Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Jeg fikk på fredag for første gang "blå skjerm" etter at jeg har kjøpt meg ny pc. Den har XP-home installert. Det viste seg at det var umulig å komme seg videre og inn til brukerkontoene, selv i sikkerhetsmodus. Dette var etter en tydeligvis mislykket installering av ett spill. Jeg reinstallerte dermed Xp, og nå får jeg ikke tilgang til min egen brukerkonto. Jeg får ikke tilgang til filer som jeg prøver å få tilgang til, jeg får heller ikke tilgang til gammel mottatt mail. Hva skal en stakkar gjøre, skjønner ingenting jeg. Nettleseren har selvfølgelig ikke alle de bokmerkene jeg sårt behøver, selv om jeg klarer å finne en kopi som riktignok er litt gammel da.... Noen tips der ute i natten, jeg er nemlig særdeles frustrert........ Lenke til kommentar
Olabil Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Har du reinstallert eller kjørt en gjenopprettings CD? Ved reparasjon/reinstallering vil brukeren komme opp automatisk. Ved Gjenopretting blir ofte hele partisjoner skrevet over - du vil mista alt(alt blir som det var da du kjøpte maskinen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå