Gå til innhold

Owned by CFD @ TG05


CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må vel egentlig si meg enig i bogan at det var ikke akkurat så veldig artig at det gjorde noe, men men.

har heller ikke skjønt den jeg heller. Sånne ting skjer veldig ofte, og mange blir lurt. Men den humøren tok jeg bare ikke. Å nyte gleden av at en annen person dreit seg ut er usmakelig etter min mening.

 

"Etter min mening" er det ganske teit å skulle være så politisk korrekt og "voksen" at man ikke kan fleipe litt. Du er ikke moden før du slipper barnet i det løs.

 

teit å være politisk korrekt? Det har ingenting med politikk her å gjøre, det hadde du skjønt om du hadde noen år bak deg. Kommentaren om at han er ikke "moden nok" før han slipper barnet løs, er utrolig "voksent" (I love the smell of irony in the morning). Det er helt greit å være barnslig og ha det gøy, men ikke på bekostning av andre.

 

I made my point.

Lenke til kommentar

Dere har nok rett... Man ser nok ikke humoren i slike ting hvis man ikke er der selv.. Jeg prøvde også å få Ellen til å snakke med han ,men henne motarbeidet det (Jeg spurte: Skal du ikke ut å røyke snart og observerte at han som vi lurte fort snudde hodet sitt mot meg ,men desverre sa ellen at henne ikke røyket)..

 

Han personen som jeg snakket med tok det med humor etterpå da ;)

 

Anyway.. you should have been there..

 

B|real: Jeg får nok Sengegleder også jeg ,men man vil jo helst ha litt variasjon ;)

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Jeg også! Det kan hende den personen følte seg VELDIG dum etterpå.. Ække no god følelse! Men konseptet og historien er jo litt morsom alikevel.. :)

ta å hold kjeften din, du kommer aldri mer nermere mod. enn det du er nå.

Hva i all verden har det han sa med moderering å gjøre?

 

 

On Topic:

Genialt... :D

Lenke til kommentar
Det er dere som er OWNED da som sitter å geeker på tg og tror dere er kule ved å gjøre sånn dritt. Tørk av dere svetten under armene og kom dere på en fest!

Vell.. nå vet ikke jeg helt om du har forstått hva som skjedde med meg på TG04 og TG05.

 

 

Det er faktisk personer som tar seg turen ut på "byen" (Hamar) når man er på TG. Selv var jeg innom OL pubben 4ganger. Også var vi vell innom Dirty Nelly på TG04. Det er ikke alle som spiller CS og ikke dusjer.

 

Jeg dusjet 3ganger på TG05 hvis jeg ikke husker feil. Med tanke på at man dusjer før man drar og etter at man har kommet hjem så synes jeg ikke dette er så galt =)

 

Man kan ikke gå på TG uten å drikke alkohol.. Det går jo ikke :!:

 

Du generaliserer for mye , du påstår noe bastant uten å engang vite hva som er riktig! Du kommer med andre ord med en BASTANT og FEILAKTIG påstånd! SKal jeg melde denne tråden til en moderator?

 

Oh my god! I think you just got owned! :!:

Lenke til kommentar
Det er dere som er OWNED da som sitter å geeker på tg og tror dere er kule ved å gjøre sånn dritt. Tørk av dere svetten under armene og kom dere på en fest!

Vell.. nå vet ikke jeg helt om du har forstått hva som skjedde med meg på TG04 og TG05.

 

 

Det er faktisk personer som tar seg turen ut på "byen" (Hamar) når man er på TG. Selv var jeg innom OL pubben 4ganger. Også var vi vell innom Dirty Nelly på TG04. Det er ikke alle som spiller CS og ikke dusjer.

 

Jeg dusjet 3ganger på TG05 hvis jeg ikke husker feil. Med tanke på at man dusjer før man drar og etter at man har kommet hjem så synes jeg ikke dette er så galt =)

 

Man kan ikke gå på TG uten å drikke alkohol.. Det går jo ikke :!:

 

Du generaliserer for mye , du påstår noe bastant uten å engang vite hva som er riktig! Du kommer med andre ord med en BASTANT og FEILAKTIG påstånd! SKal jeg melde denne tråden til en moderator?

 

Oh my god! I think you just got owned! :!:

At jeg ble eid? Du er fortsatt en svett og patetisk nerd i mine øyne uansett om du var på en pub mens du var på tg... Hold deg og CDF nicket ditt til cs, det er der ditt folkeslag hører hjemme!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...