Gå til innhold

Owned by CFD @ TG05


CFD

Anbefalte innlegg

Det er ingen grunn til å være Uhøflig her. Jeg har sagt at jeg ikke spiller og hvordan jeg lever livet mitt er da virkelig ingenting du trenger å henge deg oppi? At du skal starte med å angripe meg som person vitner om at du har et menneskesyn som det absolutt er noe galt med.

 

Jeg kan godt svare deg objektivt og før du kaller meg noe så vil jeg gjerne at du definerer hva er nerd er. Det å svette er noe alle gjør og det er noe som er helt naturlig ,så jeg ser ingenting galt i det.

 

Nå vet ikke jeg om hva du gjør på fritiden ,men la nå andre bruke fritiden sin til hva de har lyst til. Jeg liker å samles med personer på #hw.no@undernet på The gathering. Vi tar oss en tur ut på byen hvor man deler erfaringer og har det morsomt..

 

Uansett.. det er ingen grunn til å starte med personangrep!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At jeg ble eid? Du er fortsatt en svett og patetisk nerd i mine øyne uansett om du var på en pub mens du var på tg... Hold deg og CDF nicket ditt til cs, det er der ditt folkeslag hører hjemme!

Haha, CFD er da ingen gamer.

 

Eneste jeg kan huske var litt uskyldig spilling med #hw.no folk (du vet sikkert IKKE hvem vi er) , for 1-2 år siden.

Lenke til kommentar
Kanskje Fredric er han som ble eid på side 1.. :p

Kanskje ;) Jeg snakket med han senere og han tok det greit nok.

 

Hvis du lurer på hva CFD står for (ikke CDF) så er det initialer for navnet mitt.

Såvidt jeg vet så er alle folkeslag skapt like og det er ingenting galt med å ha litt uskyldig harmløs morro med andre personer.. Og jeg er ingen gamer.. Det må du nok bare tro meg på mitt ord at jeg ikke er. Med mindre du tar med den gangen bjaa oppfordret meg til å bli med på CS 1.6..

 

 

Fredrik Larsen: Jeg hadde med meg Damen på TG.. nuff said

Lenke til kommentar
At jeg ble eid? Du er fortsatt en svett og patetisk nerd i mine øyne uansett om du var på en pub mens du var på tg... Hold deg og CDF nicket ditt til cs, det er der ditt folkeslag hører hjemme!

Shit, du er kul. Kan du vise meg hvordan jeg kan bli like kul som deg? Worklog? :love:

Kommer i løpet av et par dager!

Lenke til kommentar

Altså, hvorfor skal man diskutere humoren til andre ? det er jo latterlig !

Folk har forskjellig humor, dermed basta. Blir akkurat som å diskutere hva som er best: coca-cola eller pepsi. Noen liker pepsi og andre liker coca-cola best...

Selv synes jeg dette var ganske så festelig :p.

Endret av NoXic^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...