rivrusk Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Norge Sverige Danmark Tyskland Frankrike Østerrike Belgia Spania Luxenbourg Andorra Italia Sveits Jugoslavia Nederland Hellas England Kypros USA "Hawaii" + at jeg skal til Kina (Beijing) i sommer!! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Norge Sverige Danmark Finland Russland Tyskland Belgia Nederland Liechtenstein Frankrike (Monaco?) Østerrike Sveits Italia Spania Portugal Polen Kenya Tanzania Singapore Malaysia Thailand Australia 24 hvis jeg regner Monaco og Hellas som jeg besøker i slutten av sommerferien. Tror det var alle. Tallet stiger dog ganske drastisk når jeg blir myndig, skulle jo tro. Økonomien har satt litt grenser her i familien, men senere skal jeg komme meg rundt, og da med langt mindre penger. Det er ingenting jeg liker bedre enn å reise. :-) Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Norge Sverige Danmark Finland England Taiwan Singapore Malaysia Thailand Australia Spania Kanari-øyene (telles som Spania?) Kreta (Hellas?) Monaco Tyrkia Italia Vatikanet 17 Kjenner en som har vært i minst 50land.. Og han er bare 20år Endret 23. juni 2005 av andre_goaaal Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Norge Sverige Danmark Syden x 2 Tyrkia (Snart) Tyskland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå