Nevnarion Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Norge Sverige Danmark Polen Tsjekkia Tyskland 6 land Lenke til kommentar
andresb43 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg har vært i følgende land: Norge Åland Sverige Danmark Tyskland Frankrike (mange ganger) Belgia Marokko :!: Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 norge sverige danmark tyskland hellas spania (ca 25 ganger eller noe ) skal til usa enten i sommer eller neste sommer Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Norge Svergie Danmark Tyskland England Italia Kroatia Hellas Frankrike Østerike Sveits Slovenia Spania (Tenerife) 13 er ikke så værst når du bare er 14 år Endret 23. mai 2005 av figure_02 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hold dere godt fast nå! Jeg har vært i tre forskjellige land ... Norge Sverige Danmark Kan ikke huske noen fler hvertfall , men skal hvertfall til Polen og Tyskland til høsten. Har vært mange steder i Norge da hvertfall Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Norge Sverige Danmark Finland Frankrike Italia England/Wales Monaco Ikke så veldig mange, men skal på en europa-tur til sommeren der jeg skal besøke Tyskland og evnt. Nederland, Luxembourg og Frankrike. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 skal vi se... - Norge - Sverige - Danmark - Tyskland - Frankrike - Nederland - Hellas - England (fotballkamp ) Etter sommeren kan jeg forhåpentligvis legge til : - Østerrike - Slovenia - Kroatia - Italia - Tsjekkia (Biltur til Kroatia ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Norge, sverige, danmark, england og bulgaria. Tror ikke jeg har glemt noen. Teller forresten Bergen som utlandet? Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 - Norge - Sverige - Danmark - Finland - Israel (2x 2-ukers turer) Altså er jeg kansje ikke forumets mest bereiste medlem, men har lyst å oppleve Island, England, Irland og Skottland Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 -Norge -Sverige -Danmark -Spania Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Norge Sverige Danmark Kypros Romania Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Sverige Finland Danmark England Scotland Tyskland Jugoslavia Frankrike Italia Portugal Nederland Belgia USA Canada Singapore Australia Geir Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Norge, sverige, danmark, england og bulgaria. Tror ikke jeg har glemt noen. Teller forresten Bergen som utlandet? For dere nordmenn, ja. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Ikke så veldig mange faktisk. Men skal vel ta dem alle innen jeg fyller 80. Norge(X ganger) Sverige(X ganger) Danmark(X ganger) Finland(X ganger) Tyskland England USA (NY og CA) Mellomlanding: Nederland Neste stopp blir enten Praha, Paris og Roma. Endret 29. mai 2005 av Loffelur Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Norge Sverige Danmark Finland Tyskland Nederland Frankrike Storbritannia Østerrike Sveits Spania Andorra Italia Hellas Kypros USA Japan Kina Lenke til kommentar
gnav Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Norge Danmark Tyskland Praha England Hellas Tyrkia Tunisia USA Nederland Var vel alle tror jeg. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 ....Tyskland Praha England .... Staten Praha? Den var ny. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Sverige Finland Russland Danmark Tyskland Nederland Tjekkia Hellas - fastland og en masse øyer Slovenia Kroatia italia Thailand Spania - fastland og tenerife Tyrkia østerike england Frankrike Portugal Monacco og gibraltar, er disse egne land egentlig? Endret 30. mai 2005 av mais Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Monacco og gibraltar, er disse egne land egentlig? Monaco er et land ("bystat"). Gibraltar er en del av Storbritannia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå