Marvil Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Norge Danmark Sverige Tyskland Polen England Frankrike Portugal Italia Kypros Ikke allverden akkurat (tror det er alle). USA frister enormt. Endret 19. mai 2005 av Marvil Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 EDIT: Jo! Jeg skal til Island med klassen 5 juni! Glede seg Da kan du glede deg, ja Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Disse landene har jeg vært i: - Norge - Sverige - Italia - Frankrike - Russland - Tyskland - Danmark - Monaco Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Skal vi se... - Norge - Sverige - Danmark - Tyskland - Portugal Ja, det skulle vel være det... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 * Norge * Sverige * Danmark * England * Ungarn * Spania * Portugal Husker ikke fler Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Norge Sverige Danmark Polen Tyskland Bulgaria Spania (Gran Canaria) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Norge Danmark Sverige skal vel snart reise mer, er jo snart 18 år så da er det litt mer morro å reise rundt. Skal blant annet til frankrike og kanskje østerrike til vintern for å kjøre ski Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Tror det er 17 land tilsammen, men orker ikke ramse opp alle Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Sverige Danmark Ungarn Tyrkia Hellas Egypt Marokko Frankrike Spania Skal i nærmeste fremtid til Island med klassen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jeg har vært i: Norge Sverige Danmark Finland Russland Polen Tyskland Belgia Frankrike England Skottland USA Spania Portugal Tunisia Nederland Luxembourg Frister meget å dra til Asia.. Japan hadde sikkert vært morsomt. Edit: glemte Luxembourg Endret 21. mai 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jeg har vært i: Norge Sverige Danmark Polen Tyskland Tsjekkia Nederland Romania Er de jeg komer på i farten Endret 19. mai 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Frister meget å dra til Asia.. Japan hadde sikkert vært morsomt. Asia, er etter min meningen, den fineste verdensdelen. Jeg har bare ikke vært i Oseania da . Gleder meg til sommeren, da blir det tur til Malaysia på femstjerners hotell i Kuala Lumpur Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jeg tror dette skal stemme: Norge Sverige Danmark England Tyrkia Spania Frankrike Belgia Nederland Luxembourg Tyskland USA Italia Hellas edit: Glemte selvfølgelig to land. Endret 19. mai 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Even. Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Norge Danmark Sverige Tyskland Polen Romania Tyrkia Tunisia Ukraina Har også skrekkelig lyst til å reise til sør-afrika, namibia, botswana og kenya. Noen som har vært der? None som vet om noen gode reisebyrå. Usa har jeg ikke lyst til å besøke...vet ikke hvorfor men. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg har bare vert i Norge, Sverige og Danmark Men jeg lurer på om det blir en tur til USA i sommer Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Men innen europa derimot.. Ser ut som du har besøkt de fleste land, heftig road trip eller? I grunnen ikke, har bare reist forholdsvis mye og ofte over ganske lang tid, en del av landene har jeg vel vært i med bil, men det blir nok mest fly. Noen har jeg bare vært i èn eller to ganger, andre har jeg vært i ti- eller hundretalls ganger. Men, jeg kunne veldig gjerne tenke meg en heftig biltur rundt i Europa, spesielt litt rundt innover i Frankrike, har ikke vært der så alt for mye. Toscana går jeg heller ikke lei av. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 - Noreg - Sverige - Danmark - England - Irland - Hellas Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Vært i fire land! Norge, Danmark, Sverige og Tyskland. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 -Tyskland -Svergie -Danmark -Polen -Thailand -Tyrkia -Tjekkia Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Har vært i: - Norge - Sverige - Danmark - Tyskland - Polen - Nederland - Belgia - Luxemburg - Spania - Finland - Frankrike Skal til: - USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå