thomasr Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Står over land der jeg stort sett har opplevd noen flyplasser, kjøpesentre og hotellrom, føler at det blir litt feil å ta med disse. Norge Sverige Danmark Finland Tyskland Frankrike Spania Portugal Andorra Liechtenstein Monaco Luxembourg Vatikanstaten Italia Hellas Østerrike Sveits Polen Tsjekkia Tyrkia Romania Ungarn Russland Island England Skottland Irland Wales Kypros Kroatia Estland Hviterussland Latvia Slovenia India Nederland Malta Belgia Færøyene ...nei, jeg er ikke spesielt befaren utenfor Europa. edit: Glemte visst Færøyene, takk til star-wars! Endret 19. mai 2005 av thomasr Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 norge sverige dannmark spania italia færøyene ikke så imponerende men er veldig ung så har litt tid til å besøke flere steder Lenke til kommentar
acon Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 *Norge *Sverige *Danmark *Tyskland *Spania *England *Tjekkia Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg bare visste at du hadde vært i mange land Joachim... I shall say no more. Jasså, Thomas et elelr annet har vel vært i flere. pappa jobber mye i utlandet, og da vi var mindre var vi ofte med ham på forettningsreiser, hele familien. Nå hender det en sjelden gang jeg får være med alene til London og besøke en venn som bor i Wimbledon halve året.. Var mye mer før. Min første flyreise overvar jeg to måneder gammel. (og jeg ble født for tidlig... ) Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 -Island ( ) -Sverige Det var alt Skal til Paros i sommer, da, så kommer meg litt lenger bort. Så langt hjemmefra har jeg aldri vært før Har heller aldri vært lenger nord i Norge enn Oppdal. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Disse: - Norge - Danmark - Sverige - USA (New York) - Hellas - Kypros - Irland - England - Spania Nja.. Det var vel alle Lenke til kommentar
r Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Skal vi se, jeg har vært i... - Sverige - Danmark - England - Tyskland - Frankrike - Sveits - Østerrike - Italie - Hellas - Spania - Portugal - Tyrkia - Bulgaria - Norge (Edit: Glemte visst hjemlandet!) Endret 19. mai 2005 av r Lenke til kommentar
bernini Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) - Norge (Bor her, har vært i de fleste fylker, inkludert Svalbard) - Sverige (Mang en gang) - Dannmark (Mang en gang) - Island - Tyskland (En del ganger) - Frankrike (Mang en gang) - England (Et par ganger) - Polen - Nederland (Kun korte besøk) - Belgia - Andorra (Et par ganger) - Spania (Veeldig ofte) - Sveits (Kun korte besøk) - Italia - Vatikanstaten - USA (2 ganger) - Puerto Rico - Mexico - Uruguay - Argentina - Forente Arabiske Emirater (Kun kort besøk) - Thailand - Kina Dvs. 23 land Mener jeg har vært i Skottland og Luxembourg også, men kan ikke bekrefte det. Har ikke reist så mye i det siste, men målet mitt er å ha omtrent ett land per leveår, er litt foran foreløpig. Har også som mål å reise til alle verdensdeler, mangler Oseania og Afrika. Endret 19. mai 2005 av gordito Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Norge (de fleste fylkene) Sverige (utallige ganger) Danmark (mange, mange ganger) Tyskland England Polen Spania Hellas Kypros Østerrike Spania er vel landet jeg har sett minst av av disse. Får ikke spesielt mye inntrykk av landet når man er på Gran Canaria synes jeg... De andre kjenner jeg bedre til. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Norge Sverige Danmark Frankrike Hellas Island England Skottland Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Norge Sverige Danmark Tyskland Frankrike England Spania Nederland Belgia Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Norge Söta bror Danmark Legoland Skottland England Tyskland? Hellas (Korfu, Rhodos) Albania (Når vi var på Korfu) Tyrkia (nesten da, kunne nesten hoppe over fra Rhodos) Er 9 konkrete, og ett difust EDIT: Jo! Jeg skal til Island med klassen 5 juni! Glede seg Endret 19. mai 2005 av Killerquo Lenke til kommentar
Anonymisert Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Har vært i: Sverige Danmark Koratsia Ps: og Norge seff:D blir 3+ Norge Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg har vært i: Svergie Finland Kypros Tyrkia Og 11.Juni blir det Kreta. -Simon Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Norge Sverige Danmark Skal ENDELIG til Spania i sommerferien da! I 2 uker Lenke til kommentar
bernini Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ...nei, jeg er ikke spesielt befaren utenfor Europa. Men innen europa derimot.. Ser ut som du har besøkt de fleste land, heftig road trip eller? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Og 11.Juni blir det Kreta. Altså Hellas. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Norge Sverige Danmark Tyskland Østerrike Polen Italia Tyrkia Spania Storbritania (GB) USA (New York, Florida, Michigan og Tenesee) Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Norge Sverige Danmark Tyskland England Kroatia Sveits Spania Sikkert noen jeg har glemt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Norge Danmark Tyskland Polen Belgia Frankrike England Spania Tunisia Thailand Har faktisk ikke vært i Sverige... Edit: Glemte Belgia. Endret 19. mai 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå