Roger72 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvordan kan jeg skrive ut via bluetooth? Har en skriver med bluetooth og en laptop med bluetooth mus(ikke sikker på om jeg kan bruke den adapteret), men nytt kan kjøpes. Skriveren fungerer ihvertfall fint fra mobilen, men ønsker å plassere skriveren en annen plass. Er klar over at kvaliteten på utskriftene blir noe redusert. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Du må sette opp skriveren til å bruke en av bluetoothcomporter på PCn din. Så installerer du driveren manuelt og velger den bluetoothcomporten som skriveren er satt opp til. Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Regner med at med "bluetoothcomporter" så mener du i mitt tilfelle usb porten so jeg ellers bruker til skriveren. Men tror du det går å bruke bluetoothen til musa? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ja. men det går under noe eget. Les dokumentasjonen godt! Lenke til kommentar
Roger72 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Hmm Får det ikke til jeg. Er vel det adapteret til musa som er problemet tenker jeg.?? Er en "Microsoft wireless notebook optical mouse" og den har heller ingen driver bare plug and play. Det står heller ikke noe om andre muligheter i manualen. Så da må jeg vel bare gi opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå