El Matador Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Råmorsomt! Skulle vært litt mindre, men men.. De minste på bildet er de minste jeg har. Synes ikke dem var for store jeg Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hahahaha... så über genialt med dinosauren digga den... finnes det andre slike figurer? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hahahaha... så über genialt med dinosauren digga den... finnes det andre slike figurer? Jada! Gå på din lokale leketøysbutikk, Der selger de figurer i alle varianter. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 "Update" fra meg: så nettopp at i nesten Donald-blad (vi får vist forinket igjennom jobben til moren min, så koster det bare 10kr eller noe sånn) så følger det med selvlysende insekter, og de har jeg sagt at jeg skal ha! Legge/lim dem inni kabinettet? Få tak i noe falskt spindelvev? Hadde det vert noe eller? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) "Update" fra meg: så nettopp at i nesten Donald-blad (vi får vist forinket igjennom jobben til moren min, så koster det bare 10kr eller noe sånn) så følger det med selvlysende insekter, og de har jeg sagt at jeg skal ha! Legge/lim dem inni kabinettet? Få tak i noe falskt spindelvev? Hadde det vert noe eller? Døds tøft Jeg bruker dobbelsidig tape. Endret 20. mai 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hehe! Takk for responsen Zevs_, lurer på om jeg faktisk skal gjøre alt det også, må bare få meg vindu til kabinettet mitt da. Noen som vet hvor jeg får tak i original dør med vindu til mitt kabinett? (Chieftec Dragon midi, vet at jeg har sagt det selv at det ikke finnes lenger, men...) Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 skal man ha wunderbaum må man ha den ''selvlysende grønne'' som heter verryberry elns!! det lukter det faktisk godt av! har hatt opptil fler i kabinettet...ganske kult syntes jeg da og for de som ikke takler lukta...ta dere en tur til sverige der får man kjøpt wunderbaum uten lukt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ingenting slår den EKTE snømannen jeg hadde i kabinettet en gang. Kort levetid riktignok Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Ekte snømann i kabinnettet??? Det hørtes helt sykt ut... Hvordan gikk det med komponentene? Lever dataen? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Glisevask: han lagde sikkert en liten snømann, og satte den inni kabinettet Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 skal man ha wunderbaum må man ha den ''selvlysende grønne'' som heter verryberry elns!! det lukter det faktisk godt av! har hatt opptil fler i kabinettet...ganske kult syntes jeg da og for de som ikke takler lukta...ta dere en tur til sverige der får man kjøpt wunderbaum uten lukt De har høy harry faktor de, samme som katodene mine :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Snømann av hva? Wunderbaum, eller selvlysende plastikk eller hva? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Sikkert snø Glisevask (eller var det ironi?) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det var snø, tro meg. Det var det jeg trodde ja. Hvorfor tok du ikke bilde av den? (Eller gjorde du det?) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Snø? Oooog.. Komponentene? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det gikk vel fint tenker jeg, den var borte på kort tid, og hk`et er det som er nærmest bunnen som oftest Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Høres alikevel veldig risikabelt ut! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Tok bilde av den, la det ut på nett og. Men husker ikke hvor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå