Gå til innhold

Ganske så høy rånefaktor..

Anbefalte innlegg

De fleste pcer for tiden som skal være litt "stilige" har som oftest lys, og mye fancy greier. Jeg har selvsagt UV katoder og UV reaktive kabler, fancy CPU kjøler, uorginal skjermkort kjøler, kabinett med plexiglass, overklokk, og mange vifter. Egentlig så er det rimelig RÅNETE! Jess. Derfor tok jeg å "Toppa heile driden" med å slenge inn 1 stk wunderbaum.

Styling.JPG

Fordeler: Det ser tøft ut, det lukter ikke støv av pcen, det er orginalt (jeg har ikke sett det før vertfall), det lukter wunderbaum på rommet du har pcen din i, isteden for tørr støvlukt

Ulemper: Det er en wunderbaum ffs, det lukter helt jævlig, det er harry, det lukter jævlig på rommet og etter en time på pcen lukter du verre enn en gammal volvo 240. Dessuten er det en wunderbaum!

Konklusjon: Siden jeg egentlig er en råner (wunderbaumen henger egentlig i bilen i lag med en haug andre) så syns jeg at det var tøft. Dog luktet det noe helt innihelvete siden denne er ganske ny, derfor vil jeg sette den fint tilbake i bilen og la den henge der noen uker til eller vertfall finne en wunderbaum som er utluktet sånn at det ikke lukter så sterkt på rommet mitt.

Ellers får jeg vel bare si takk for meg, adjø, og; livet starter ved 200 km/t i en '72 mod. ascona med 18" alufelger og et anlegg som kostet mer enn selve bilen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol! Velkommen til fremtiden. Eller hvordan det var.

Vel nå begynner det å bli ca 2 år siden jeg fant ut at jeg skulle gjøre det samme. Hadde 3 WB i maskina den gangen jeg hadde horehus. :blush::roll: Nå Koser jeg meg med ett Lian-Li PC60+ med Røde SilenX vifter som eneste "styling" og det er fordi jeg hadde de liggende fra ett annet prosjekt og de er stillegående.

Har en kamerat som fortsatt har den hengende i serveren. Den er vel 2 år gammel den også.

Endret av Rune_
Lenke til kommentar
Hehe, selvlysende rex-dinosaur i kabinettet ruler litt da.. :p Personlig har jeg mange store og små selvlysende stjerner som dinsauren med klister bakpå som jeg vurderer å feste i kabinettet! :) Hadde dem i taket før.. Lovely! =D

Haha, Sånne har faktisk jeg og! Skal se hva jeg klarer å rote frem!

Lenke til kommentar

jeg så det på et lan en gang.. de var klistra til plexiglasset.. jeg satt å tenkte på det samme her en dag, men å henge dem opp i forskjellige høyder osv med fisketråd i steden :p har lurt litt på å lakke hele innsiden av kabinettet i en farge som lyser når uv lysene er på, men vet ikke helt om det kommer til å se så bra ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...