tshenrik Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 datan kommer seg fint inn på internett, men på internett så kan jeg ikke koble meg til imesh, kazaa og bearshare som f.eks. dette gjelder også sanne bittolord og bittorent også =( noen som vet ka som kan ver gale?? og korsen det går ann og fikse dette problemet?? plz svar =) Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Kanskje det er en brannmur i nettet ditt som stenger for slike ting? Lenke til kommentar
tshenrik Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 korsen jeg sjekker det da?? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Kan jo være ISP som har sperret for fildelingsprogrammene. Er dette på arbeidsplass/skole så kan admin ha sperret portene for dette. Slik er det på vår skole. Har du hat dette problemet lenge? Endret 19. mai 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
tshenrik Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 hatt det ei god stund(3 måna) det er en hjemme pc Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Noen ISP (internettleverandører) sperrer for fildeling hvis man har virus på datamasskinen. Fjern alt av virus. Ring ISP for å høre hva de har og si. Router/modemets NAT(brannmur) kan jo ha sperret for dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå