Gå til innhold

K750i vant pris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk er gale etter priser og utmerkelser.

Sett en "Best i Test"-lapp på en mobil så dobles salget umiddelbart.

:D helt sant!

Men dette synes jeg er fullt fortjent! :thumbup:

Lurer på hva Nokia tenker nå, når de sitter der med sin N90

hehe

Kanskje de begynner å vurdere å være først med en teknologi snart?

K750i vil nok være den store kameramobilen helt frem til en avløser med 2,5 eller 3 megapixler når markedet.

Lenke til kommentar
K750i vil nok være den store kameramobilen helt frem til en avløser med 2,5 eller 3 megapixler når markedet.

Og avløsere vil det bli nok av i tiden fremover...

Er ikke lenge til vi nå ser samtlige mobiler i det øvre prissjiktet med autofokus og minimum 2 megapixler. Å levere en mobil uten autofokus vil om kort tid være som å levere en mobil med VGA-kamera idag.

Jeg tar heller en mobiltelefon med autofokus og 2 mpx enn en mobiltelefon uten autofokus og 10 mpx. :yes: Her gjelder det samme som i kameraenes verden - optikk teller vel så mye som megapixler.

Men K750 blir nok en rå telefon hva alle funksjoner angår, bare synd jeg "må" ha en SmartPhone... :cry:

Lenke til kommentar

Hmm, fin artikkel, men trengte egentlig ingen pris til å bekrefte det de fleste vet; Den blir den beste kameramobilen på det norske markedet når den kommer.

TIPA's kriterier ville jeg dog likt å vite mer om, f.eks. hvilke markeder som blir inkludert i kåringen. Om man tar med alle mobiler i verden er det jo klart at K750i ikke er den beste kameramobilen.

Lenke til kommentar

Kan hende jeg har misforstått nå, men mener det her betyr at det er det europeiske markede de har kåret en vinner fra.

Svensk-japanske Sony Ericssons K750i fikk æren av å stikke av med den gjeve prisen for beste kameramobil i Europa
Endret av SumSar
Lenke til kommentar
Kan hende jeg har missforstått nå, men mener det her betyr at det er det europeiske markede de har kåret en vinner fra.

Svensk-japanske Sony Ericssons K750i fikk æren av å stikke av med den gjeve prisen for beste kameramobil i Europa

Du har overhodet ikke misforstått, det er bare jeg som er blind. Takk :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...