Mafo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 K750i vant pris Sony Ericssons K750i falt i god smak blant fotoentusiastene hos TIPA, som for første gang noensinne har en mobiltelefon i de prestisjetunge kåringene sine. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det er jo hyggelig, virker nok positivt på salget av K750i. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Folk er gale etter priser og utmerkelser. Sett en "Best i Test"-lapp på en mobil så dobles salget umiddelbart. Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Folk er gale etter priser og utmerkelser. Sett en "Best i Test"-lapp på en mobil så dobles salget umiddelbart. helt sant! Men dette synes jeg er fullt fortjent! Lurer på hva Nokia tenker nå, når de sitter der med sin N90 Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Folk er gale etter priser og utmerkelser. Sett en "Best i Test"-lapp på en mobil så dobles salget umiddelbart. helt sant! Men dette synes jeg er fullt fortjent! Lurer på hva Nokia tenker nå, når de sitter der med sin N90 hehe Kanskje de begynner å vurdere å være først med en teknologi snart? K750i vil nok være den store kameramobilen helt frem til en avløser med 2,5 eller 3 megapixler når markedet. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 K750i vil nok være den store kameramobilen helt frem til en avløser med 2,5 eller 3 megapixler når markedet. Og avløsere vil det bli nok av i tiden fremover... Er ikke lenge til vi nå ser samtlige mobiler i det øvre prissjiktet med autofokus og minimum 2 megapixler. Å levere en mobil uten autofokus vil om kort tid være som å levere en mobil med VGA-kamera idag. Jeg tar heller en mobiltelefon med autofokus og 2 mpx enn en mobiltelefon uten autofokus og 10 mpx. Her gjelder det samme som i kameraenes verden - optikk teller vel så mye som megapixler. Men K750 blir nok en rå telefon hva alle funksjoner angår, bare synd jeg "må" ha en SmartPhone... Lenke til kommentar
robot Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg syns det er fint at k750 vant pris. For da er det flere som kjøper den :-). Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Gleder meg mer og mer til mandag når jeg får den tlf, bildekvalitet er jo litt viktig Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hmm, fin artikkel, men trengte egentlig ingen pris til å bekrefte det de fleste vet; Den blir den beste kameramobilen på det norske markedet når den kommer. TIPA's kriterier ville jeg dog likt å vite mer om, f.eks. hvilke markeder som blir inkludert i kåringen. Om man tar med alle mobiler i verden er det jo klart at K750i ikke er den beste kameramobilen. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Kan hende jeg har misforstått nå, men mener det her betyr at det er det europeiske markede de har kåret en vinner fra. Svensk-japanske Sony Ericssons K750i fikk æren av å stikke av med den gjeve prisen for beste kameramobil i Europa Endret 20. mai 2005 av SumSar Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Kan hende jeg har missforstått nå, men mener det her betyr at det er det europeiske markede de har kåret en vinner fra. Svensk-japanske Sony Ericssons K750i fikk æren av å stikke av med den gjeve prisen for beste kameramobil i Europa Du har overhodet ikke misforstått, det er bare jeg som er blind. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg