fiLLLipnet Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg har internett fra en lokal leverandør (www.pcsupport.no). Jeg vet ikke hva jeg betaler for for det går igjennom jobben til faren min men jeg har 6mb og ligger på 5000-5800 Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Må bare få melde at trikset med å bestille oppgradering ikke funket. Riktignok bli linjen min oppgradert, men bare ett hakk.. Den andre oppgraderingen gjøres sentralvis, og min sentral er ikke oppgradert enda. Sånn er det med den saken. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Prøvde å ringe jeg også. Fikk beskjed om at det ville skje innen 15/8. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg også fikk beskjed om 15/8. Dvs at de har 8 dager på seg. Klarer de det? Neppe! Lenke til kommentar
consilium Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Stemmer dette: Om man allerede er overført til Bluecom/Catchs infrastruktur, så kan man ringe og be oppgradere hastigheten ASAP? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Stemmer dette: Om man allerede er overført til Bluecom/Catchs infrastruktur, så kan man ringe og be oppgradere hastigheten ASAP? Ser det er noen som har gjort det, så tydeligvis.. Bare så synd jeg sitter på telenors infrastruktur edit: skyt meg gjerne hvis jeg tar feil Endret 7. august 2005 av erlendru Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 æsj, nå begynner jeg å bli lei av å vente, bare en uke til fristen går ut. Typisk Lenke til kommentar
pine Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er vel bare TN linjer som gjenstår ... Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Skal holde ut en uke til, men skifter ISP straks dersom linja ikke er oppgradert til 15., har hatt så mye tull med att sentralen er overbelastet hos meg, sitter på telenor infrastruktur og de som har hatt telenor har hele denne tiden hatt full hastighet. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Snakket med en kammerat i dag som hadde ringt BC. Hørtes nesten ut som at noen har fått litt kjeft der siden de hadde oppgradert hastigheten til enkelte, nå har de fått klar beskjed om at det får dem ikke gjøre før at alt er klart, og det har dem sagt skal være klart til senest den 15 ug. Endret 9. august 2005 av Robin B Lenke til kommentar
wiak Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 deadline er jo 15 august å ja jeg venter selv på 4400/640 je bor i ringsaker komune Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Vel, idag fikk jeg høre det jeg regnet med... De jobber på spreng for å prøve å få oppgradert kundene sine i løpet av september måned... Hvilket år ble ikke nevnt. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Så det er ikkje sikkert at linja blir oppgradert før i september 20xx? Altså ikkje 15 august i 2005? Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 HuM, jeg fikk min oppgradering et par-tre uker etter at de kunngjorde at de skulle dobble hastigheten Jeg får ikke HELT den opphastigheten de ytrer, men det er godt nok ^_^ Har nytt 4.4Mbit linja mi en stund nå Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har rotet bort brevet fra Bluecom angående disse endringene, men var det ikke slik at de som hadde 3mbit ofr 599/mnd ville få 4,4mbit for 499 i løpet av sommeren? Linja mi ble oppgradert i juni, men regningen for august-oktober var fremdeles på 599/mnd. Er det jeg som husker feil? Det er ingen som svarer på mail i faktura avdelingen til Bluecom.. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 HuM, det veit jeg ikke faktisk. Jeg har ihvertfall 4.4Mbit til 399,- i mnd Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har rotet bort brevet fra Bluecom angående disse endringene, men var det ikke slik at de som hadde 3mbit ofr 599/mnd ville få 4,4mbit for 499 i løpet av sommeren?Linja mi ble oppgradert i juni, men regningen for august-oktober var fremdeles på 599/mnd. Er det jeg som husker feil? Det er ingen som svarer på mail i faktura avdelingen til Bluecom.. Hos bluecom må man ringe og si at man vil ha lavere pris!!! Vi hadde inntil jeg ringte dem en 1mbit linje som vi betalte 800kr for i måneden! Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er det noen som har en scan av brevet Bluecom sendte ut tidligere i år? Jeg fikk svar fra fakturaavdelingen i dag at de ikke hadde hørt noe om en prisreduksjon, men jeg er 99% sikker på at det stod i brevet jeg fikk (som jeg tydligvis har kastet). Prisen er satt ned på hjemmesidene dems også (i forhold til den prisen jeg betaler). Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Er det noen som har en scan av brevet Bluecom sendte ut tidligere i år? Jeg fikk svar fra fakturaavdelingen i dag at de ikke hadde hørt noe om en prisreduksjon, men jeg er 99% sikker på at det stod i brevet jeg fikk (som jeg tydligvis har kastet). Prisen er satt ned på hjemmesidene dems også (i forhold til den prisen jeg betaler). Du skal selvfølgelig ikke betale mer enn det som står på hjemmesiden dems. Sier seg selv. 499,- er prisen på 4400/640, uavhengig om du er eksisterende eller ny kunde. Ja, hvis du ikke er i bindigstid da, da er jeg jammen ikke sikker. Endret 9. august 2005 av TommyL Lenke til kommentar
Jwp Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det står jo ganske greit hva som skjer på Bluecom sine sider da. http://www.bluecom.no/privat/produkter/article3748.ece Drar bare ut en tekst der: Vi starter oppgraderingene av alle eksisterende kunder i løpet av mai og alle våre eksisterende privatkunder vil ha økt hastighet innen utgangen av sommeren (15. august). Vel, binding eller ikke, alle bør vel få... Har selv Bluecom 3000/640, venter fortsatt på økning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå