ErlendRU Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Kjedelig å vente på ny hastighet i alle fall.. I dag er det jo 1. august, som var den fristen de satte.. 15 august Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Vet ikke om dette er sagt tidligere, men det virker litt påfallende at det skal ta så lang tid å oppgradere hastigheten, når vi vet hvor lang tid NGT bruker. Kan tenkes at Bluecom i samme slengen benytter sjansen til å implementere et system som skal gjøre det lettere å foreta slike oppgraderinger i fremtiden. (Alt for å trøste meg selv, ettersom jeg heller ikke har blitt oppgradert :s ) Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Kan ikke klander BC for treg oppgradering, de er avhengige av at sentralene er oppgradert før hastigheten oppjusteres. Og sentralen jeg er tilsluttet er en av de som ikke er klar til den nye hastigheten, slik er det bare. Tålmodiget er en dyd. Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Tålmodiget er en dyd. Jeg har innsett at det å begjære en status som dydsmønster både er bortkastet og ikke verdt en dritt. Så tålmodigheten min henger i en syltynn tråd når det gjelder det meste Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 hehe - slenger meg på den Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 jeg har 4,39 mb ned 0.59 mb opp weee Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hvis man har vært inne på blucom sin side og sett nøye etter på har de en dato på levering av høyere hastighet : Anbefalt maksimal kapasitet er 4400 kbps Forventet leveringsdato 1.09.2005 kluet er at jeg har sett på denne siden støtt og stadig og denne datoen har blitt endret mange ganger . har en 3000 linje og aldri kommet over 2900.. vil tilbake til catchcom som alltid greide å holde det de lover og gjerne låg litt over... Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Den datoen du ser der, Angelboy, er datoen fra du bestiller og til du får internettoppkobling ved nyinstallasjon. Den endrer seg vel hver dag, hvis du sjekker tlf-nr. ditt hver dag... Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 I disse BF2 tider får jeg trøste meg med at ping mot VG er gått ned fra 55 til 20... Venter ennå på 4,4Mb i Kr-sund. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Like for dyden sprekker hos meg. Sendte en mail til dem tidlig i dag der jeg spurte om når dem har planlagt å oppgradere sentralen jeg er tilkoblet, får vel neppe svar med det første. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Da fikk jeg svar på mailen, dette kan ta tid. Hei! Vel vi har levert liste på ca 30 ooo abbonenter til telenor som skal oppgraderes. Dette blir tatt i telenors valgte rekkefølge Med vennlig hilsen Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ringte til Bluecom og klaget , fikk oppgradert på dagen bra support Bluecom Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ringte jeg og, tok ca.1 min så hadde de satt opp hastigheten. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ringte jeg og, tok ca.1 min så hadde de satt opp hastigheten. For og nevne det så vil jeg tro dere var på sentrler som BC/Catch selv har byggd ut, da er det bare noen tastetrykk. På de andre er det Telenor Networks som regjerer og de er ikke særlig kjappe av seg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Sitter å venter i spenning på 2 mbit.. Merka et stort pinghopp i alle FPS online-spill etter overgang fra telenor(!) 704 til bluecom 1 mbit.. Har lyst å skifte til UPC jeg.. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 er jeg omtrent den eneste som har fått oppgrader linja mi eller? leste forresten bare første side så hva dere på de 6 andre sidene har skrevet bryr jeg meg lite om.. Jeg er hvert fall kjempe fornøyd med Bluecom. Knall stabilt og holder det de lover, og litt til. Jeg bor i Moss om noen lurte.. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 er jeg omtrent den eneste som har fått oppgrader linja mi eller? leste forresten bare første side så hva dere på de 6 andre sidene har skrevet bryr jeg meg lite om.. Jeg er hvert fall kjempe fornøyd med Bluecom. Knall stabilt og holder det de lover, og litt til. Jeg bor i Moss om noen lurte.. tja...jeg har ihvertfall vært oppgradert i en måned eller noe. Er godt fornøyd med mine 4mbit. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Har vært oppgradert i over to måneder...skulle ha klagd for lenge siden. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Må bare si at de har ballet det til i mitt tilfelle siden jeg er på catch sin sentral, de kunne ha øket hastigheten min for lenge siden. Istedet så kobbler de inn oppgraderinger fra Telenor før de kan øke hastigheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå