ToreBK Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Ser ut til at jeg blir den siste i Norge som får oppdatert / doblet hastigheten, da ... Jaja, måtte jo bli en eller annen det, og! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 For ikke å snakke om meg da... sliter med det samme. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Triste greier. Har endelig fått min dobble linje stabil, pumper ned på 4553 og opp på 543. Lenke til kommentar
Einar n Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Dere som ikke har fått oppgradrert linja ennå har vel ikke bestilt en økning på linja slik jeg gjorde i sommer?? (hadde 730 linja bestilte den nye 2000/384 linja) Det resultererte i at jeg ble satt sist i køen og får oppgradert linja på mandag. Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Det har aldri blitt bestilt noen endring på mitt abonnement, men det er registrert en oppsigelse litt utpå nyåret en gang. Skulle jo slett ikke ha noe å si på en planlagt oppgradering for alle mer enn 6 mnd tidligere... eller ? Men det ser ut til at det skjer noe nå! Mitt 2048 / 256 yter i høyden 1000 / 150, har kjørt en rekke tester med den svenske TP-testen (også den med statistikkfunksjon) og ser en markant nedgang nå i helgen. Mon det bare skyldes at alle naboene smurfer med dobbel hastighet og stjeler kapasitet, eller om det rett og slett kan være et forvarsel om at noe er i gjære? Dere som har fått doblet hastighet: var det ustabilt før / under / etter oppgraderingen? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Nei, ikke utover det som står i tråden at BC var nede en uke, nesten. Tror ikke det hadde noe med oppgraderingen å gjøre. Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Fremdeles ingen endring. Dette er begredelige greier, gitt. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Bluecom seie alle kundene er blitt oppgradert har alle Bluecom kundene blitt oppgradert etter 20 septemper? det har ikke eg! Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har dere prøvd og slå av modemet i 30 sec da??... Lenke til kommentar
wilai Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har dere prøvd og slå av modemet i 30 sec da??... eg ska prøve det eg til deg pine: har faktisk klage til kunderservicen og blei ikke posten lage for å fortell om din linje er blitt oppgradert? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Må bare skrive at jeg liker Bluecom... Siste regning 499.- Flytting til ny adresse 3 mnd adsl forskuddsbetaling -1mnd pga forsinket hastighetsoppgradering -2mnd 'verv en venn' ---------------------------- sum 499.- Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Nå som Telenor oppgradere og setter ned prisen på noen av sine linjer så er jeg veldig spent på hva BC kommer til og gjøre...Har sendt dem en mail men kan vel ikke forvendte og få svar denne uken ihvertfall...Er det noen som vet noe så vær så snill og post.... Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Noen som har fått nye hastigheter (den andre runden)? Ser at BlueCom oppgraderer igjen http://www.bluecom.no/privat/produkter/priser_privat/ Lovende Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Dette er flott. Nå trenger jeg kanskje ikke mase på ADSL2 likevel. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Etter og ha sendt en mail til BC om oppgradering så fikk jeg til svar at alle ville bli oppgradert iløpet av de neste månedene...Men nå spørs det jo hva de mener med de neste månedene da...Kan jo være så diffust det da... Hei . Vi har en julekampanje nå hvor prisene gikk ned . Alle som har prisen til en høyere linje vil bli automatisk oppgradert i løpet av de neste månedene . Du vil informeres når linja skal oppgarderes . Med vennlig hilsen, Roger 2. linje support Lenke til kommentar
tovalb Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Skulle ikke bluecom oppgradere linjene sine. Julekampanjen er jo bare en kampanje. Jeg som sitter med bluecom på telenors sin infrastruktur skal ikke hastigheten bli økt jos oss også? Lenke til kommentar
skyline Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Skulle ikke bluecom oppgradere linjene sine. Julekampanjen er jo bare en kampanje. Jeg som sitter med bluecom på telenors sin infrastruktur skal ikke hastigheten bli økt jos oss også? 5392453[/snapback] Ser dårligt ut! Jeg skal sende en mail og klage som bare f! Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Skulle ikke bluecom oppgradere linjene sine. Julekampanjen er jo bare en kampanje. Jeg som sitter med bluecom på telenors sin infrastruktur skal ikke hastigheten bli økt jos oss også? 5392453[/snapback] Ser dårligt ut! Jeg skal sende en mail og klage som bare f! 5452198[/snapback] Ventelo lyver om 'julekampanje' så de tror det selv.... Har sagt opp abonnementet mitt og går over til en annen ISP. Bluecom har falt ut av lista over rimelige ISPer på ITavisens barometer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå