Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom - Ny hastighet anyone ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sa han virkelig at de fleste (kundene til Bluecom regner jeg med?Eller kanskje hele jara plattformen) vil bli oppgradert iløpet av noen dager? Dette er isåfall kjempe nyheter. :thumbup::w00t:

bluecom har jo eget utstyr i en del sentraler og der oppgraderer de hastighet som de vil. men i de sentralene hvor de ikke har eget utstyr så følger de samme oppgraderingen som resten av landet (ngt sine surf-linjer, mange av bluecom-linjene, ALLE linjene til start og tele2 osv..) og de oppgraderes når jara (telenor) finner det for godt - og det er ikke mulig for noen hos bluecom til å vite nøyaktig før det skjer. alle jara-linjene skal være oppgradert (såfremt det er teknisk mulig (kapasitet i sentralen og linjelengde)) før utgangen av september.

så det er bare å smøre seg med tolmodighet

--tk

Lenke til kommentar
Der var vi også oppgradert!! :D  :dribble:

Grattis... hva får du når du måler på dinside.no ? :thumbs:

Fikk 1951inn og 313 ut, når jeg satt og surfa og på msn og sånt.. :p skal ha 2048

edit: *skru av alt dilldall og prøve igjen*

edit2: nå fikk jeg 2081/225 da.. hva er det som trekker sånn ned på uthastigheten? :hmm:

Endret av erlendru
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Dagen før dagen, var vel egentlig idag som Var siste frist forrige gang, men Bluecom forskjøv den til 20. sep.

sitter også her og venter på oppgradering, blir veldig overasket hvis jeg får ny hastighet iløpet av dagen eller imorgen. Tror nok heller det bare kommer en ny dato på bluecom sine sider :nei:

Lenke til kommentar
Stavanger

Bluecom 2048 / 256 ADSL på Telenorsentral

Ingen endring per 2005-09-19 kl 23:05 lokaltid, men det kan ikke være lenge til nå....

Stavanger her også (Roaldsøy)

Bluecom 2048 / 256 ADSL på Telehorsentral

Forsatt ingenting, 23:30 lokal tid.

Virker som siddis`ar blir ned prioritert! :p

Endret av skyline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...