Gå til innhold

Opel Calibra på Grand turismo 3

pusur6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann. jeg sitter her og spiller GT 3 men probleme mitt er at jeg ikke veit om hvordan løp man må kjøre får og vinne opel calibra :(

-=mvh. pusur=-

I GT3 vinner du Opel Calibra Touring Car i Gran Turismo World Championship (en av 4 mulige gevinstbiler)

Lenke til kommentar
Heisann. jeg sitter her og spiller GT 3 men probleme mitt er at jeg ikke veit om hvordan løp man må kjøre får og vinne opel calibra :(

-=mvh. pusur=-

I GT3 vinner du Opel Calibra Touring Car i Gran Turismo World Championship (en av 4 mulige gevinstbiler)

:D tussen takk skal se om jeg klarer og kjøre fra de folkan som kjører der med en Viper 1100hp :p

Lenke til kommentar
ohså var det en ting til jeg lurte på. går det ann og velge 1 mellom 4 biler vist du har vunnet løpan? sånn at du velger den bilen du vil ha! eller får man en bil helt tilfeldi?

Helt tilfeldig! Du kan lagre etter det nest siste løpet. Hvis du har vunnet alle løpene til da kan du gå videre til neste løp og bare avslutte. Da vinner du bil. Hvis du ikke får calibraen, er det bare å restarte, gå til siste løp og avslutte igjen helt til du får calibraen

Lenke til kommentar

Fant det her i hvertfall!

3 Extra Cars

If you have English as your language the UK dealers will have Vauxhall. The other languages will have Opel in the German dealers. Start a new save in the new language, you can then buy the Speesters/VX220's or win the Astra in German Touring Champ Amateur and Calibra in GT World Champ Professional. Then buy them in "Trade" to your own language memory card

Contributed By: supertone

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ingen som vet hva jeg gjorde med den moster suzukien for og få stor fart?

Nå har jeg aldri spilt GT3 :blush: , men på de foregående så var det nesten bare å sette gir instillingene annerledes. Slik at den har mye saktere akselerasjon, men høyere toppfart...

Og en Calibra ser ut som en skikkelig 80-talls bil, og da mener jeg ikke kuul retro, men heller 80-talls døv som strietapet og hockeysveis med pigg... :p

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...