Gå til innhold

Killzone 2 filmen gir Sony en backfire-effekt!

Jc-g

Anbefalte innlegg

Wow, det er noe av det mest latterlige jeg har lest. Snakker om å være fanboy...

Tenkte akkuratt det samme. Men s¨å er det jo Tiss det er snakk om her, innlegga hans er ikke akkurat kjent for å være helt 100%. :tease:

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!! tragisk!LOL! sa ikke at det var beire...din store tosk :p

asad er jo den slauren....greier ikke å argumentere for påstandene sine en gang! :no: tragiske greier! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

husker ikke hvem som gjorde det, men slutt å henvis til DOA4 når du skal snakke om xbox360. DOA4 er det spillet som så minst interessant ut grafikkmessig på hele MS konferansen. henvis heller til Gears of War.

det måtte bare ut.

det som er litt rart, er at sony sier "ja, dette er in-game", mens guerilla sier at det ikke er det, men det er i nærheten av slik det kommer til å bli. tror sony kommer til å få skjegget fullt av postkasser når PS3 og KZ2 kommer og alle får se at det som ble vist på E3 05 ikke var ingame.

1 gang er greit, men 2 ganger er 1 gang for mye :thumbdown:

Lenke til kommentar
zeOx[' date=21/05/2005 : 21:11] husker ikke hvem som gjorde det, men slutt å henvis til DOA4 når du skal snakke om xbox360. DOA4 er det spillet som så minst interessant ut grafikkmessig på hele MS konferansen. henvis heller til Gears of War.

det måtte bare ut.

enig :yes:

Lenke til kommentar
Wow, det er noe av det mest latterlige jeg har lest. Snakker om å være fanboy...

Tenkte akkuratt det samme. Men s¨å er det jo Tiss det er snakk om her, innlegga hans er ikke akkurat kjent for å være helt 100%. :tease:

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!! tragisk!LOL! sa ikke at det var beire...din store tosk :p

asad er jo den slauren....greier ikke å argumentere for påstandene sine en gang! :no: tragiske greier! :w00t:

:!:

Stå på tiss

Lenke til kommentar
Sorry for at det ble litt langt.. bare litt frustret  :cry:

Fatter og begriper ikke hvorfor du ble så frustrert, skulle nesten tro du sitter med alle svaren og vet nøyaktig hvordan det vil bli, men det gjør du jo selvsagt ikke.

For det er fortsatt et år til PS3 kommer på markedet og hverken du eller jeg vet hva som kommer.

Legger også merke til at du tar en masse ting ut av luften og setter det sammen etter eget forgodtbefinnende og slenger ut synse teorier i hytt og pine, slutt med det!

Edit: du kunne i det minste sammenligne dette med hypene som de andre konsollene kommer med om dagen og da jevner det seg jo ganske godt ut eller hva?

Retro..

Hadde du satt rompa innenfor på årets E3 ville du selv se at MS viser frem en rekke spill til 360, og disse spillene er spillbare på hardware som ikke er i nærheten av hva den endelige 360 blir.

Legg også til at Nintendo ikke avslørte noe som helst om Revolution, og ei viste frem noe som helst.

Hvordan du så kan påstå at alle hyper like mye er for meg totalt ubegrepelig.

Men for all del...la deg gjerne sjarmere av Sonys løgner.

Deter også kommet fram at et par av de japanske spillene til Xbox360 som ble vist i trailer form bare var FMV også.

Hittill så har Sony og Microsoft vært mer eller mindre like ille på å hype grafikken, både denne og forrige generasjon.

Nintendo hyper andre ting enn grafikken. Men de prøver nå å skape hype de og.

Lenke til kommentar
Deter også kommet fram at et par av de japanske spillene til Xbox360 som ble vist i trailer form bare var FMV også.

Hittill så har Sony og Microsoft vært mer eller mindre like ille på å hype grafikken, både denne og forrige generasjon.

Nintendo hyper andre ting enn grafikken. Men de prøver nå å skape hype de og.

Forskjellen er vel ganske enkelt at Killzone filmen "utgir" seg for å være in-game ved kun bruk av first person perspektiv. Men man kan enkelt avsløre den på et par punkter. :yes:

MS filmene som var CG var tydelig cut-scenes, og kunne ikke feiltolkes som in-game

Endret av Jc-g
Lenke til kommentar

:!:

Stå på tiss

You can do it!

Ingame eller ikke.. Vi blir sikkert fornøyde..

Lenke til kommentar

Veldig så opprømt alle er om det er ingame eller ikke. og at Xbox har in game og ikke PS3

Skal vi virkelig tro at PS3 har mye dårligere grafikk en Xbox360??? Virker litt idiotisk. Men for de som så pressekonferansen så er jo demonstrasjonen på unrealmotoren ganske bra.

Og sony trengde ikke ha et vekkelsesemøte for å selge konsoller. De stoler på sitt produkt. De trenger ikke overhype det med MTV launch osv.

Lenke til kommentar
Veldig så opprømt alle er om det er ingame eller ikke. og at Xbox har in game og ikke PS3

Skal vi virkelig tro at PS3 har mye dårligere grafikk en Xbox360??? Virker litt idiotisk. Men for de som så pressekonferansen så er jo demonstrasjonen på unrealmotoren ganske bra.

Og sony trengde ikke ha et vekkelsesemøte for å selge konsoller. De stoler på sitt produkt. De trenger ikke overhype det med MTV launch osv.

Nå har det seg jo slik at de prøvde å få sin ps3 til å bli vist frem først, på den datoen 360 ble vist frem på mtv så hadde sony neppe utstyret klart.

Å nå skal ikke du snakke om hype, vet ikke helt hvem som har hypa mest den omgangen her jeg :hrm:

"Veldig så opprømt alle er om det er ingame eller ikke. og at Xbox har in game og ikke PS3"

Du mener vi ikke skal bry oss, så lenge vi får se lekker grafikk? Er helt naturlig at vi lurer på hvor det kommer fra!

Lenke til kommentar
Revolution Derimot TIPPER jeg kommer til å være en stor skuffelse.  :whistle:

Tiden får vise..

Selfølgelig :yes:

edit: Det med den revolusjonerende kontrollen, virker VELDIG rart. Hvor revolusjonerende kan en kontroll være? Og dessuten, her snakker jeg for meg selv, hjelper det ikke med en revolusjonerende kontroll når spillene går i samme retning som gamecube sine ( N64 også ).

Endret av asad
Lenke til kommentar
Selfølgelig :yes:

edit: Det med den revolusjonerende kontrollen, virker VELDIG rart. Hvor revolusjonerende kan en kontroll være? Og dessuten, her snakker jeg for meg selv, hjelper det ikke med en revolusjonerende kontroll når spillene går i samme retning som gamecube sine ( N64 også ).

Syns virkelig de prøver for hardt, jeg syns de "revolusjonerer" på feil måte.

Ta nintendo DS, to skjermer? Lokker ikke for meg ivertfall, for min del så er det spillene som skal revolusjonere, ikke måten man holder en kontroll på.

Hvor sære skal spillene til revolution bli, med de spillene vi har i dag så holder det utmerket med joypad, mus og tastatur.

Min mening ivertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...