iStephano Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 hei, jeg har et "dumt" spørsmål, egentlig noe viktig for jeg vil lære meg å partisjonere med fdisken. ikke med noe annet program, rett å slett bare vite åssen jeg partisjonerer stasjonene mine med fdisk. En kamerat av meg gjorde dette men jeg fikk ikke med meg hva han gjorde. Kunne noe fortelle meg stepp by stepp her åssen jeg gjør dette?? takker for all hjelp. _________________ Du vet aldri før du har prøvd det... [ Denne Melding var redigert av: BanAnus på 2002-07-15 01:55 ] Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;EN-US;q255867 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 BanAnus Har et forslag til deg, Om du har en harddisk som du ikke har noe viktig data på kan du bruke den som en forsøks disk. Så du kan lære å bruke fdisk, Om du har andre disker på den dataen du bruker fdisk på, Må du være nøye på at du velger riktig disk. Eg har 4 disker så nå eg bruker fdisk så må eg passe på at eg ikke bruker fdisk på feil disk. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 det eneste problemet her folkens er at jeg aldri har brukt fdisk før. jeg kjenner til navnet bare å det jeg har sett. jeg trykker fdisk, så kommer det sikkert en meny opp å hva gjør jeg da?? Noe viktig jeg må skrive?? kommandoer? jeg har forestten windows XP pro _________________ Du vet aldri før du har prøvd det... [ Denne Melding var redigert av: BanAnus på 2002-07-15 02:45 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Quote: BanAnus skrev (2002-07-15 02:40):jeg trykker fdisk, så kommer det sikkert en meny opp å hva gjør jeg da?? Noe viktig jeg må skrive?? kommandoer? For står du ikke engelsk, Fdisk er det ikke noen kommandoer er kunn en meny som er veldig enkel å forstå. Kunne heller ikke bruke fdisk første gangen, Men du lærer veldig mye mer om du gjør feil. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 bare så det er sakt så har jeg ikke vært innpå meny fdisk før. tenkte å spørre dere hvis jeg skulle gjøre noe feil. Lenke til kommentar
able Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Vil du ha en glimrende innføring i fdisk? http://fdisk.radified.com/ Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Hvis du ikke bruker Win9x etc, så har du strengt tatt ingen bruk for fdisk...win2k-xp har alt som trengs for å lage partisjoner på en enklere måte via boot-cd'en. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Når du først har win xp, kan du bare bruke administrative verktøy->datamaskinbehandling->lagringsplass->diskbehandling. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 ja men den funker ikke hvis du skal partisjonere en stasjon du har operativ systemet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå