hensla Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Lurer på om noen kan gi meg en liten guide om hvordan man lagen en viftekontroll/hastighetsjustering eller vifte justering eller hva det nå heter. Jeg lurer bare på om noen kan gi meg en guide om hvordan man regulere hastigheten på en enkelt vifte uten viftestyring? Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 her ligger mye rundt på forumet her. Det enkleste er å bruke 7 eller 5 volt fra molex pluggene. Eller så kan du for eksempel lage en regulerbar styring ved hjelp av en motstand, ett potmeter og en 5V spenningsregulator. Har faktisk ikke prøvd ut den sistnevnte ennå, men skal lage en til en kompis i helga. Kan ta noe bilde og legge opp skjema. Kanskje i løpet av dagen Rheostat er ogsp en løsning, men for all del, IKKE bruk kun ett pot meter (regulerbar motstand) den sier poff... Lenke til kommentar
rilu Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Her er en fin link: Fan noise solution Lenke til kommentar
hensla Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 takk. Men om Behydro kunne ta noen blider og beskrive hva han gjør osv. ville det være supert! Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 skal ta og lage en no.... kommer som en ny post på formet om litt Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 ta en titt på inlegget mitt her du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå