dTd Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei har nettop fått den "nye" mx700 musa den som er blå hadde den gråe før men den ble ødelagt og fikk denne i steden, men fremm og tilbake knappen fungerer ikke i firefox, de funker i internett explorer og i windows, jeg har lagt inn alle driverene. det jeg lurer på er om det er noe feil i firefox går det ann å få en oppdatering til dette? er det noen som hvet om grunnen til dette? eller har sammen problem, det er veldig irriterendene. Lenke til kommentar
pæren Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg hadde også samme problem som deg før, men løste det ved å gå inn i instillingene for musa og sette tilbakeknappen til å tilsvare "Alt+Venstre". Gjorde tilsvarende med framknappen. Alt fungerte 100 prosent, også i windows exporer. Nå bruker jeg forøvrig win x64, hvor problemet er løst i 64-bits-utgaven av firefox. Ingen konfigurering nødvendig Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 takk meg til mitt Off-white IBM tastatur fra 96'. funker som en drøm. Epz. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 takk meg til mitt Off-white IBM tastatur fra 96'. funker som en drøm. Epz. Hva har ditt tastatur med et problem med en mus å gjøre? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Tusen takk pæren fungerer nå Lenke til kommentar
pæren Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Tusen takk pæren fungerer nå My pleasure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå