Torjus Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Er LOS stabilt? Mye nedetid? Bedre enn telenor vel? De ringte akkurat og fortalte om linjene sine... De leverer jo 3mbit/500 for 399 nå!!!! Så jeg tenkte å bestille, men lurte på om dere visste om de var stabile og gode? Lenke til kommentar
xB^ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Er LOS stabilt? Mye nedetid? Bedre enn telenor vel? De ringte akkurat og fortalte om linjene sine... De leverer jo 3mbit/500 for 399 nå!!!! Så jeg tenkte å bestille, men lurte på om dere visste om de var stabile og gode? Har det jeg .. fornøyd med 3000/500 linja mi, som blir 4000/500. 499 for 4mbit linja. men ping er litt høy 50 ms+ til det meste Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Okay... Hvis jeg bestiller 3000/500 nå, får jeg 4000/500 senere da? Samtidig som deg? Lenke til kommentar
pæren Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Tror ikke du får no høyere fart med det første, da LOS nå i mai oppjusterer farta hos eksisterende kunder. Nye kunder får farta de bestiller. Har selv 1500/250 fra LOS (oppgradert fra 1000/250), og må si at stabiliteten er veldig god. Da jeg bestillte var det en god del nybegynnrproblemer fra LOS sin side, men alt virker toppers nå. EDIT: Omformulering Endret 19. mai 2005 av pæren Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Er LOS stabilt? Mye nedetid? Bedre enn telenor vel? De ringte akkurat og fortalte om linjene sine... De leverer jo 3mbit/500 for 399 nå!!!! Så jeg tenkte å bestille, men lurte på om dere visste om de var stabile og gode? Hvorfor skal det være bedre enn Telenor? Lenke til kommentar
defzx Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Los er stabil ja, men det har hendt at det har vært ned tid på linja, men det er sjeldent. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Er LOS stabilt? Mye nedetid? Bedre enn telenor vel? De ringte akkurat og fortalte om linjene sine... De leverer jo 3mbit/500 for 399 nå!!!! Så jeg tenkte å bestille, men lurte på om dere visste om de var stabile og gode? Hvorfor skal det være bedre enn Telenor? Fordi telenor har mye nedetid og de er ikke like gode som andre Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Er LOS stabilt? Mye nedetid? Bedre enn telenor vel? De ringte akkurat og fortalte om linjene sine... De leverer jo 3mbit/500 for 399 nå!!!! Så jeg tenkte å bestille, men lurte på om dere visste om de var stabile og gode? Hvorfor skal det være bedre enn Telenor? Fordi telenor har mye nedetid og de er ikke like gode som andre Temmelig bastant påstand. Hvor har du disse tallene fra? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Er LOS stabilt? Mye nedetid? Bedre enn telenor vel? De ringte akkurat og fortalte om linjene sine... De leverer jo 3mbit/500 for 399 nå!!!! Så jeg tenkte å bestille, men lurte på om dere visste om de var stabile og gode? Hvorfor skal det være bedre enn Telenor? Fordi telenor har mye nedetid og de er ikke like gode som andre Nok ein fyr som ikkje veit kva han snakker om. Han har sannsynlig vis aldri testa ei Telenor linje. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Telenor har jo noe av de meste stabile linjene i landet! Er jo ganske tøft av deg å påstå noe annet Hadde selv ADSL fra telenor for 3år siden. Var ikke nede 1 gang iløpet av 2 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå