Tinkerer Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hei. Ifølge en del posts her på forumet er 1024MB RAM nærmest et "must" til dagens spill, men er det noen som kan sende meg en link til benchmarks som er gjort for systemer med 512MB minne kontra 1024MB? Skulle gjerne sett noe reelle verdier Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 I 3dmark osv. så tror jeg ikke at du får så veldig mye bedre, men du kan jo prøve og søke på google Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 i Matrix Online går alt _mye_ bedre med 1gig ram, bare mxo bruker 550mb ram og jeg bruker 950 til sammen når jeg spiller. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Du vil nok ikke se den store forskjellen i 3Dmark, men jeg lover at det er en stor forskjell. Husk at selve maskinen og de programmene du kjører hele tiden tar noen 100 mb og da har du ikke mye til overs når du "kun" har 512 mb ram... Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Takk for responsen!.....venter nok med å kjøpe mer minne til jeg tar en grundig overhaling av maskinen, var egentlig bare litt nysgjerrig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå