Specter Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Heilt klart Playstation 2. Mykje på grunn av kontrollane. Gleder meg til PS3 no! den som de ikke får lov til å bruke mer.. Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Den som kjøper en konsoll pga kontrollene kan gå og ta seg ei bolle.. Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Den som kjøper en konsoll pga kontrollene kan gå og ta seg ei bolle.. Sjølv om du likar kontrollane til PS2 best, vil det ikkje sei at du kjøper det kun på grunn av kontrollen. Men om du har nokon gode grunner til å velge til dømes Xbox i staden for PS2 vil eg gjerne høyre dei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 SNES så klart. Med NES på klar 2. plass. Har prøvd alle de "nye" konsollene (minus PS3/Xbox360), og vil si at jeg uansett kommer til å foretrekke SNES/NES best. Det kan ha noe med kontrollene<3 og det kan ha noe med at jeg for det meste lever etter mottoet "Forandring Fryder IKKE!" Men SNES er elsk Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Xbox. 3 gode grunner: 1.Spillene 2.Grafikken. 3.Den ultimate hjemmekoseboksen ved modding og min 120GB HD. Perfekte håndkontrollere. :-) Endret 24. mai 2005 av skille22 Lenke til kommentar
The_Next_One Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 hehe eg har visst ikkje lest retningslinjene Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Sjølv om du likar kontrollane til PS2 best, vil det ikkje sei at du kjøper det kun på grunn av kontrollen. Men om du har nokon gode grunner til å velge til dømes Xbox i staden for PS2 vil eg gjerne høyre dei. Nei, det har jeg ikke sagt heller. Men du sier at du liker PS2 best mye pga kontrollene. Må si jeg synes det er svært usaklig siden alle kontrollene i nåværende generasjon har ok kontroller. "Jippi, jeg har en god kontroll til å spille dritspill med" Men jeg går uansett for GameCube som har flest artige spill. Enkelt og greit. Endret 24. mai 2005 av SEeKz0r Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 PS2! Har hatt PS2,Xbox og Gamecube! GameCuben solgte jeg og så kjøpte jeg meg en Xbox. Det sier litt om GC'en, den skuffa til de grader, spilla var dyre, mangel på kvalitets spill! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Liker min Nintendo DS mer og mer for hver dag som går. Ligger nok noen hakk over min GC nå ja. Gleder meg til de virkelig gode spillene kommer om ikke så altfor lenge! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 N64 (Ocarina of Time, Super Mario 64, Goldeneye, Perfect Dark, Rush osv.). Lenke til kommentar
corcky Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Helt klart Sega Dreamcast. har 2 stk i huset Helt enig ulv.. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Modda Xbox. Ser DVD på den, alle soner. Spiller MP3, DiVX, XViD, osv. Xbox Live. Fire kontrollere plugget rett i boxen. Hva mer kan man ønske seg? Endret 26. mai 2005 av BTK Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 PS2, som sagt tidligere, pga. stikkene. Å gud som jeg gleder meg til PS3 nå Lenke til kommentar
stalker. Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 PS2 er min favoritt også. Best spill, best håndkontroll IMO. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 vet ikke hvordan det er med andre her men jeg liker ikke å utale meg om noe som jeg ikke kjenner alle/begge sidene av "saken". Jeg har (selfølgelig) begge, hvilken er best? Xbox på grunn av mulighetene, og da tar jeg ikke hensyn til spill utvalget. Spill jeg digger er: mgs serien, gt serien, Halo 1-2, Forza, Fable, bare som et eksempel på at 2 konsoller er bedre en 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå