Ulf Isaksen Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Enten NES eller SNES... Ingen konsoller kan måle seg med de to! Sega mega drive med sonic Slår de grenseløst ned i marka ps2 er nåtidens favoritt Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Sega mega drive med sonic Slår de grenseløst ned i marka ps2 er nåtidens favoritt Sier meg enig der. Har ikke tall på alle gangene eg rundet sonic 1 og 3, sonic 2 derrimot var et større problem. Eg og en kammerat spillte 6 timer i strekk en gang, kom til slutten, men klarte ikke runde det. Dels på grunn av at me ikke spilte godt nok, og dels på grunn av at mamma etter hvert ble litt sur for at me ikke gikk ut og lekte. Noe som etter hvert ble et betydelig forstyrrelsesmoment. Beklager mimre modusen, og den aldri så litte digresjonen. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 PS2 såklart Med sterk konkuranse fra N64 Lenke til kommentar
_ZeTh_ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Gamecube 4-ever! Gikk så og si nettopp til innkjøp av den, og det var verdt hver eneste krone. Jeg begynnte å bli lei av alle spillene med "store, episke og alvorlige" historier som skal være så seriøse, så da så jeg Gamecuben som et lys i mørket med koselige spill man kan virkelig kose seg med... Pikmin, zelda, paper mario +++ Det er koslige spill det, får ikke tak i lignende på pc'en. Merk: Jeg er ikke en konsoll fan, har vært trofast til pc'en i alle år ,untatt i et par måneder for 2 år siden da jeg fikk en Xbox for å spille Halo, den er solgt nå. Og Gamecuben er den eneste konsollen som kan tilby en nogenlunde annerledes spilleopplevelse en pc, xbox, ps2. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Helt klart PSTwo, grunnet mang gode spill. Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg var xbox freek før, men nå er jeg bare pc-freek Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Helt klart Sega Dreamcast. har 2 stk i huset Endret 22. mai 2005 av mygve^ Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det må nok bli Sega Master System. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Dobbel post, jah Endret 22. mai 2005 av rob|n Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 VAlget står mellom Nintendo 64 og GAmecube. To av de beste konsollene som har komt på markedet når det kommer til spillene. Skal sies at playstation 1 ligger på en klart tredje plass. Final Fantasy 8 var jammen meg et bra spill! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Helt klart PSone. Det er den konsollen som har de desidert beste spillene. Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) uten tvil er det NES og SNES m/Megadrive(?) som har gitt meg mest. Savner den tiden når grafikken ikke var det viktigste og Zelda på SNES'en Endret 23. mai 2005 av Equiox Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 N64 er nok den maskinen som har gitt meg mest gjennom årene.. Golden Eye, Perfect Dark, Zelda osvosv var tider det. Men akkurat nå er det GameCube og DS som er tingen, DS'en er jævlig artig, bare man går over fra test/briefe-stadiet og får innført noen geniale spill nå så blir det bra. Siden Microsoft har kjøpt opp Rare så appelerer også Xbox360 til meg, og så klart Nintendo Revolution, så vi får se hvordan det står om et par år Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Heilt klart Playstation 2. Mykje på grunn av kontrollane. Gleder meg til PS3 no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå