eivindkj Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvilken bil er den mest driftsikre i dag? Noen forslag!! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Tror nok et eller annet fra Japan vil toppe lista gitt. T'Weed Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 En bil som iallefall har toppet TüVs liste over bruktbiler med minst feil i en årekke er Toyota Carina E. Så av bruktbiler skulle det iallefall være et sikkert valg. Jeg har iallefall planer om å skaffe meg en sånn. Mvh Raimo Lenke til kommentar
duste_lie Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Volvo 240 og saab 900 pleier å holde temmelig lenge... Lenke til kommentar
Darksun Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Corolla'n min har tatt ganske hard juling opp gjennom sine snart 20 leveår og 265000 km. Men fortsatt trofast. Har ikke så mye erfaring med biler, men jeg er imponert over hvor mye denne tåler. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Det er mange biler som holder lenge, bare man sørger for å vedlikeholde de.. Min forrige bil var en mitsubishi colt, som jeg kjørte med i ca 8 år før jeg bestemte meg å bytte den ut. Og da hadde den vært ute for det meste, kaldstart i under 30 minusgrader var ikke noe problem, og full gass over lengre perioder var heller ingen problem. Måtte kjøre reima til vannpumpen av for å drepe den motoren Pr. i dag har jeg en 85 passat, og det er og en meget driftssikker bil, den starter alltid, og har ikke kostet all verden i vedlikehold (har kjørt godt over 100k med den siden jeg kjøpte den) Den begynner å bære preg av å bli dårlig behandlet, les : Hardkjørt. Men starter alltid uten å mukke. Min neste bil blir nok en japansk bil, men det er ikke avgjort før høsten kommer Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Foruten stort sett alt fra Japan så går Porsche også for å være blant de mest pålitelige bilene som er å få tak i. Men disse får vel som regel litt bedre stell enn den gjennomsnittlige japsen. Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Toyota har de mest driftsikre bilene vil jeg tro - både de eldre og de nyeste! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Toyota har de mest driftsikre bilene vil jeg tro - både de eldre og de nyeste! Indeed.. 89'modell Corolla'n min har aldri hatt noe feil eller mangler siden pappa kjøpte den brukt til meg i 2001, det eneste som trengs er oljeskift og få bilen til EU'kontroll. Lenge leve Toyota Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er vist Mazda 6 ifølge en tysk test.... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er vist Mazda 6 ifølge en tysk test.... Hvordan kan man si det allerede? Bilen har jo ikke rukket å begynne å vise feilene sine enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå