Skeptos Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hva menes med det ordet i forbindelse med skjermer? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 LCD-teknologien er avhengig av baklys for å kunne vise et bilde, noe som igjen betyr at alle LCD-skjermer har en viss grad av gjennomslag av baklys. Dette kan oppdages når du bruker skjermen med svart bakgrunn i et mørkt rom. Baklys er altså gjennomslag av lys, men dette er som regel et lite problem dersom du ikke er svært kresen da. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Aha, I see. Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Baklys er en av de tre store grunnene til at jeg ikke kjøper fraltskjerm, de andre er etterslepp og pris. Baklys gjør bilde rart synes jeg, men sikkert mangen som ikke bryr seg da. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Baklys er en av de tre store grunnene til at jeg ikke kjøper fraltskjerm, de andre er etterslepp og pris. Baklys gjør bilde rart synes jeg, men sikkert mangen som ikke bryr seg da. På de billigste ser du det klart ja, men på de dyrere merker jeg ingenting til det... Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg elsker skarpheten LCD-skjermene leverer så meget, at det er grunnen til at jeg aldri, aldri mer kommer til å gå tilbake til CRT-skjermer igjen. LCD-skjermer er jo ikke så dyrt mer. 19" BenQ FP937s til 2900 kr og mange andre gode priser på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå