Gå til innhold

SE HER! ###TIPS TIL FORBEDRINGER PÅ FORUM!


Anbefalte innlegg

Siden mange spørsmål på forumet blir besvart om og om igjen, så ville det hvert kjempelurt å hatt en side som en slags oppdatert FAQ, der alle kunne leite etter det de lurer på.

 

Da hadde trafikken på forumet blitt mindre, og ikke bare det men folk hadde fått raskere svar. Forumet hadde vært mye mer lærerikt.

 

Motto til hw.no brukere: Først leite i den oppdaterte FAQ´en, deretter spørre på forumet.

 

Håper dette kan bli en realitet. Det skal ikke være så vanskelig å holde FAQ oppdatert.

 

Hva mener dere om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, fint at de allerede har FAQ da, men jeg selv som anser meg selv for å være fast leser i hardware.no visste ikke om denne siden.

 

Finnes det en link fra et eller annet sted?

 

Må jo profilere litt, det skal litt til for at folk tenker... hmm... la meg prøve faq.hardware.no...

 

hmm... kanskje cpu.hardware.no finnes? nei,

hmmm... hva med juss.hardware.no? Nei, det finnes ikke det heller...

Lenke til kommentar

--unwill:

--hehe, fint at de allerede har FAQ da, men jeg selv som anser meg selv for å ----være fast leser i hardware.no visste ikke om denne siden.

 

--Finnes det en link fra et eller annet sted?

 

--Må jo profilere litt, det skal litt til for at folk tenker... hmm... la meg prøve --faq.hardware.no...

 

enig i det. thumbs up :cool:

Lenke til kommentar

Quote:


hmm... kanskje cpu.hardware.no finnes? nei,


 

Jeg har laget en CPUdatabase til overklokking.no... Jeg sendte sidene (.php) inn for noen uker siden... Men ingenting har blitt gjort fra dem... Kjipt...

 

Det eneste som manglet var innlogging (bruker/admin). Tanken var at brukerne fra forumet kunne logge seg inn med de brukernavnene/passordene uten å regge seg på nytt. Noen skulle sende meg innloggingssidene... har ikke hørt noe... :/

 

nå legger jeg meg...

Lenke til kommentar

Quote:


Corn skrev (2002-07-15 01:08):

Jeg visste heller ikke at det fantes en FAQ, men jeg er jo ganske monoton på hva jeg gjør her på hw.no også da, jeg leter jo ikke etter nye linker..


Good work med faq, håper den blir litt større etterhvert


 

Jeg som satte igang faq.hardware.no, men den er ikke offisielt lansert enda.

For det første kreves det mye innsats for å få den "representabel". Videre er jeg litt usikker på om det er ideelt å dele opp i både et forum og i en FAQ. Det hele blir fort vekk litt uoversiktlig.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Quote:


PsyDe skrev (2002-07-15 01:14):


Jeg har laget en CPUdatabase til overklokking.no... Jeg sendte sidene (.php) inn for noen uker siden... Men ingenting har blitt gjort fra dem... Kjipt...



 

Denne ligger fortsatt i inboxen min. Har litt for mange prosjekter på gang, og må ærlig innrømme at jeg er nødt til å prioritere en smule...

Lover at jeg skal se på dette, men er også avhengig av en viss interesse fra Overklokking.no dersom jeg skal bruke tid på slikt.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-15 09:05, amund skrev:

Jeg som satte igang faq.hardware.no, men den er ikke offisielt lansert enda.

For det første kreves det mye innsats for å få den "representabel". Videre er jeg litt usikker på om det er ideelt å dele opp i både et forum og i en FAQ. Det hele blir fort vekk litt uoversiktlig.


Mvh,

Amund


 

blir grei å linke til da (uansett hvordan du gjør det). bare ha en link som med søkemotoren, og la søkemotoren søke i faq i tillegg. faq kunne vel og blitt laga som ei ega mappe hvor brukere får lese, men ikke skrive?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...