Boralis Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Snart må du trolig betale NRK-lisens for mobiltelefonen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=277847 Hva er din mening om dette?? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Pengepugere. Ser ikke vitsen med å betale, ærlig talt bryr reklamen sånn som den er nå meg lite, i motsetning til å måtte betale per år på en kanal som jeg sjelden/aldri bruker. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 huff fatter ikke visten på å betale NRK i det heletatt... at man MÅ betale for å eie en TV/mobil er jo helt tåpelig siden ikke alle ser så mye på NRK, selv ser jeg aldrig på NRK å ser ingen grunn til at jeg skal betale lisensen... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 huff fatter ikke visten på å betale NRK i det heletatt...at man MÅ betale for å eie en TV/mobil er jo helt tåpelig siden ikke alle ser så mye på NRK, selv ser jeg aldrig på NRK å ser ingen grunn til at jeg skal betale lisensen... Men så har lisensen fint lite med NRK og gjære også då. Kringkastningsavgiften blir berre fordelt av NRK sidan dei er den einaste statlige tvkanalen i norge. Er vell i utgangspunktet korrekt at det er lisens på mobiltelefoner som kan ta imot tvsignaler. Men for dei aller fleste vill ikkje dette være noke problem sidan dei er ein del av ei husholdning som allereide betaler tv-lisens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå