TST Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Rallyspill er tøft og V-Rally-serien på PlayStation 2 har blitt godt mottatt så langt. Det er kanskje ikke det mest realistiske rallyspillet, men den enorme grafikken, detaljene, lyden og banene imponerer. Hadde vår anmelder hatt peis, kunne han antageligvis satt dette spillet rett inn på hedersplassen på peishyllen. Et sikkert kjøp med mange utfordringer hvis du elsker rally. Les hele omtalen _________________ Tor-Steinar Tangedal Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-07-15 00:52 ] Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 dette spillet virker dritbra, må nesten kjøpe det, bare synd det er 15 andre spill jeg ønsker meg nå. Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 ser jævli stili ut! Slår dette Colin Mcrae 2.0?, det er det beste spillet... jeg har spillt, ever! Er V-rally tilgjengelig i PC versjon, vil det bli? Eivind O. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Har prøvd dette, og det fortjener ikke på noen måte de karakterene den fikk i denne testen. Grafikken er på ingen måte heller noe særlig, og screenshotene som er valgt ut er jo kun de beste, noen fra videor også?. Ta heller en titt her http://gamespot.com/gamespot/filters/products/screenindex/0,11104,545938,00.html Disse viser hvor gromsete grafikken egentlig er i dette spillet. Kjørefølelsen er middelmådig og føles grusomt arcade ut. Etter min mening er dette kun et midt på treet spill. [ Denne Melding var redigert av: b-duvaland på 2002-07-15 12:34 ] Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 grafikken er like god på de gamespot bildene. arcade sa du?! det høres kult ut, jeg liker spill som er så enkle som mulig og arcade spill er jo dritgøyt - ned med realismen. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Quote: Den 2002-07-15 12:24, EivindO skrev:ser jævli stili ut!Slår dette Colin Mcrae 2.0?, det er det beste spillet... jeg har spillt, ever! Er V-rally tilgjengelig i PC versjon, vil det bli?Eivind O. Jeg synes det slår Colin 2 med ganske god margin ja, og jeg har ikke hørt noe om en PC release av V-Rally 3, men hvem vet? Gleder meg til å teste Colin 3. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 hvordan er det i forhold til rallisport challange, bedre/dårligere? synest rallisport er det beste bilspillet noensinne. Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 b_duvaland: Jeg har spillet og de skjermbildene ble ikke akkurat tatt på en god dag... Det ser mye bedre ut!! Rått spill!! Anbefales på det sterkeste!! Eneste minuset er at kartleseren kan være litt for sein med notene sine noen ganger... Har hatt noen ulykker på grunn av det:( Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 V-RALLY 3 er konge spill må være d beste til ps2 nuh.. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Quote: Den 2002-07-15 20:56, The man! skrev:hvordan er det i forhold til rallisport challange, bedre/dårligere?synest rallisport er det beste bilspillet noensinne. Det kan ikke engang sammelignes. Rallisport har overlegen grafikk + dolby digital 5.1 lyd. Kjørefølelsen i Rallisport er meget realistisk og overgår selv Colin 2.0 rimelig langt. (Har Colin 2 på min PS1 og har spilt det i flere 100talls timer). Rallisport er det beste rally-bilspillet noensinne, det burde det faktisk ikke være noen tvil om. Men, Colin 3.0 skal visst komme dette året her, både på pc og alle konsollene, håper det blir like konge som Rallisport, og at ikke Ford har sponset spillet i år også (Som de fleste vet er jo Focus den overlegne bilen i Colin 2.0, pga at Colin MCrae kjører ford focus, og at det er han sitt spill). Det er iallefall et kjempepluss med Rallisport, Der finnes ikke slikt, alle bilene har sterke/svake sider, og bilutvalget er ganske stort, rundt 40 biler + tillegsbiler og skjulter biler? + at man kan hente ned nye fra nettet, + baner :razz: Ble litt lang post dette, men V-Rally 3 kan ihvertfall ikke på noen som helst måte måle seg med Rallisport, jeg har prøvd begge, og sistnevnte har jeg spilt i tja, rundt 100 timer tipper jeg, har fortsatt ikke rundet det, det blir sinnsykt vanskelig etter hvert :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg