neb Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) hei. Hjelper mor med bærbar innkjøp. Hun er villig til å betale 7000-8000 ,- max! Har kikket rundt på omtrent alle tilgjengelige webshops og fant til slutt denne Acer PCen, som lever opp til de spesifikasjonene jeg har satt. 512 mb ram en grei prosessor. Enten AMD eller centrino (ikke noe celeron!) 80 gb HD dvd brenner min. 15" skjerm - Er dette noe å satse på? - hvor bra yter skjermkortet? - Fins der noe bedre innenfor denne prisklassen? I tillegg kommer også jeg til bruke maskinene til tider.. Og jeg gjentar max 8000 kr! Maskinen er egentlig overkill for hun, men har en stefar som liker å spille, og tenkte derfor at det kan være gøy å linke litt med han På forhånd takk for hjelpen Edit: En mer synlig lenke! Endret 19. mai 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Den maskinen du linker til er vel det beste du får til den prisen. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ok pc, men vær klar over at skjermkortet duger nok ikke til cs 1.6 engang. Lenke til kommentar
sonycam Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 hei. Hjelper mor med bærbar innkjøp. Hun er villig til å betale 7000-8000 ,- max! Har kikket rundt på omtrent alle tilgjengelige webshops og fant til slutt denne Acer PCen, som lever opp til de spesifikasjonene jeg har satt. 512 mb ram en grei prosessor. Enten AMD eller centrino (ikke noe celeron!) 80 gb HD dvd brenner min. 15" skjerm - Er dette noe å satse på? - hvor bra yter skjermkortet? - Fins der noe bedre innenfor denne prisklassen? I tillegg kommer også jeg til bruke maskinene til tider.. Og jeg gjentar max 8000 kr! Maskinen er egentlig overkill for hun, men har en stefar som liker å spille, og tenkte derfor at det kan være gøy å linke litt med han På forhånd takk for hjelpen Edit: En mer synlig lenke! Konfigurer Dell Inspiron510m eller Dell Inspiron 6000 under 8000kr. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Den pcen duger nok sikkert... Det innebygde skjermkortet er ikke særlig bra, men duger vel til vanlig bruk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå