Gå til innhold

Inspiron 9300 - Skjermkvalitet ?

Anbefalte innlegg

Har nettopp bestilt en Dell insp. 9300 med 1440 x 900 oppløsning. Er det stor forskjell på 1920 x 1200 og den andre - bortsett fra at det selvfølgelig er pass til mer data på m1920 skjermen. Med det mener jeg forskjell i innsynsvinkel, kontrast osv.

Grunnen til at jeg bestilte den laveste oppløsningen, er at jeg dessverre ikke lenger har falkeblikk, men hvis det kvaliteten på disse skjemene er som natt og dag, får jeg kanskje prøve og reverse ordren.

Er det stor forskjell på levetid på primært 9-celle 80 WHr batteri kontra 6 -cellers ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den du har bestilt er en god bruksskjerm. Gode farger, rask responstid, brukbar innsynsvinkel, ikke plagsom gjennomlysning fra baklyset, ingen refleksjoner, fin til raske spill. Jeg er helt fornøyd med min, bortsett fra at jeg ikke liker bredskjerm.

Den andre har bedre plass og ser etter sigende mer imponerende ut pga den høye oppløsningen, og at den blanke overflaten gir en slags dybdevirkning. De fleste vil nok umiddelbart si den er bedre, men det kommer egentlig mye an på bruksområder, synet, og hva du syns om å ha refleksjoner i skjermoverflaten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...