ratamahat Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg har sett litt rundt nå, men finner ikke noe særlig til anmeldelser/erfaringer med Nokia 3120. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe den, siden den er billig uten abbonement og virker grei på specs. Jeg trenger ingen fancy telefon, men den burde helst støtte MMS, ha kamera og være kjapp i bruk. Sistnevnte er viktig, ettersom jeg blir gal av min nåværende telefon - en SonyEricsson T610. Så - kjapp, billig (maks 1000 kroner..) og grei i forhold til dagens standarder. Har noen eventuelt tips om en alternativ mobil som er bra? Eller er 3120 et bra kjøp? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg har sett litt rundt nå, men finner ikke noe særlig til anmeldelser/erfaringer med Nokia 3120. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe den, siden den er billig uten abbonement og virker grei på specs. Jeg trenger ingen fancy telefon, men den burde helst støtte MMS, ha kamera og være kjapp i bruk. Sistnevnte er viktig, ettersom jeg blir gal av min nåværende telefon - en SonyEricsson T610. Så - kjapp, billig (maks 1000 kroner..) og grei i forhold til dagens standarder. Har noen eventuelt tips om en alternativ mobil som er bra? Eller er 3120 et bra kjøp? Har ikke kamera da. Lenke til kommentar
ratamahat Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Hmm... Vet ikke om jeg kommer til å savne kameraet. Jeg er egentlig greit fornøyd med T610'en min, men den er så treig. Så noe lignende den er greit for meg, bare den reagerer normalt. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hmm... Vet ikke om jeg kommer til å savne kameraet. Jeg er egentlig greit fornøyd med T610'en min, men den er så treig. Så noe lignende den er greit for meg, bare den reagerer normalt. t630 er raskere enn t610. k500 er enda raskere enn den igjen og k300 NOK et hakk raskere enn k500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå