RBW Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Fujitsu Siemens med vannkjølt media-PC Det digitale hjem er et moteord som aldri før og PC-produsentene kappes om å komme inn i de tusen hjem. Fujitsu Siemens er en av de, og er nå er aktuell med nye produkter. Les artikkelen her Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Vannavkjølt SSF-maskin super greier! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Morsomt med slike htpc'er, men foreløpig så venter jeg til støtten for dvb-s kort har blitt så bra at jeg kan kvitte meg med tuner/dvdspiller osv uten at jeg må gråte meg gjennom en ukes konfigurering og hodepine Kall meg gjerne lat Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Pen boks det der, blir muligens å kjøpe en slik når den faller i pris Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Vannavkjølt SSF-maskin super greier! Jepp, den sff-saken var jo ufattelig kul. AtW Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) men det som var inni "multimedia pc", mer sakt u kult!!! å pluss at prisen starta på 12K for noe brask.. koriger meg vist jeg tar feil...men DOH" Redigert!! Endret 19. mai 2005 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 men det som var inni pc, mer sakt u kult!!! å pluss at prisen starta på 12K for noe brask.. koriger meg vist jeg tar feil...men DOH" Du så det det skulle vær sant? Multimedia-maskin! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 men det som var inni pc, mer sakt u kult!!! å pluss at prisen starta på 12K for noe brask.. koriger meg vist jeg tar feil...men DOH" Du så det det skulle vær sant? Multimedia-maskin! hmm... hva mente du nå??? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Stilige greier det der. Jeg venter fortsatt på digital sofa og potteplanter med USB-port. Edit: Egner pcen seg til overklokking?? Endret 19. mai 2005 av efikkan Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) digital sofa? slik at den vil automatisk gå i liggestilling når du skrur på filmen (samt at lysene dempes, vindune blir dradd for osv)? og potteplanter med usb? for å sjekke når du bør gi dem vann via en webinterface eller med diskre (eller kansje full sirene osv) varsling på en eller annen håndholdt enhet? hmm, kansje jeg skal gjøre det til big business. standard pakker for å gjøre eksisterende hus og leiligheter til digitale hjem. rfid, fjernstyring og hele pakka Endret 19. mai 2005 av hobgoblin Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 digital sofa? slik at den vil automatisk gå i liggestilling når du skrur på filmen (samt at lysene dempes, vindune blir dradd for osv)? og potteplanter med usb? for å sjekke når du bør gi dem vann via en webinterface eller med diskre (eller kansje full sirene osv) varsling på en eller annen håndholdt enhet? hmm, kansje jeg skal gjøre det til big business. standard pakker for å gjøre eksisterende hus og leiligheter til digitale hjem. rfid, fjernstyring og hele pakka Ja noe sånt ja. Potteplanter som enten sier ifra når de trenger vann, eller vanner seg selv. (Men så er jeg ikke så opptatt av potteplanter, så lenge plantene overlever så er det bra, og så lenge jeg slipper å tenke på de) Det hadde også vært stilig å kunne styre komfyr, kaffitraker og lignende fra pc/fjernkontroll. Men dette er kanskje litt utpå jordet. Men stilig hadde det vært. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 største problemet med en automatisert kaffitrakter er selve kaffien (vann kan fikses med en slange). tror nok en hadde trengt ett system med ferdige kaffe poser (omtrent som forvokste te-poser) for å fått det til å funke. selv-vanning av potteplanter er ikke noe problem. fuktighetsmåler kobla til en brikke som slår på en svak pumpe når nivået går under ett vist nivå og av over ett vist nivå. men da må en lagge opp slanger over alt i huset så det er kansje bedre å bare ha varsling. hmm, om en benytter seg av den usb-ethernet overgangen som ble nevnt i en annen artikkel skulle en kunne få til mye morro. kansje en variant med wifi hadde vært en ide? ideer, ideer, ideer. lurer på om jeg kan klare å skaffe meg startkapital Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) hmm, om en benytter seg av den usb-ethernet overgangen som ble nevnt i en annen artikkel skulle en kunne få til mye morro. kansje en variant med wifi hadde vært en ide? Bare å koble adapteren til ett trådløst aksesspunkt det Endret 19. mai 2005 av bK_Coder Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 sant nok, men en tanke slitsomt... eller kansje bare vente til wusb kommer og lage løsninger for det en wusb blomsterpinne eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå