stigos3000 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Fikk med denne "boksen" da jeg bestillte meg pc for noen måneder siden, jeg skjønner ikke hvorfor jeg fikk den, det står creative audigy 2zs på den, og jeg har realteak ac 97 lydkort. Er dette noe jeg har fått feil, som hører til et creative lydkort eller er det et eksternt lydkort? Fulgte også med en liten fjernkontroll. Kan jeg på noen måte bruke denne? Endret 19. mai 2005 av stigos3000 Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Lite vet jeg, men om du finner ut riktig navn på saken. Er det vel probemfritt og finne ut hva den skal brukes ti. Endret 19. mai 2005 av arian Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Det står creative audigy 2 ZS på den, mer står det ikke. Og det er et lydkort fra creative. Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Tror du har fått et eksternt lydkort med i pakken din gitt. Tror faktik det kortet er regnet for å være rimelig bra. Hadde jeg vert deg hadde jeg nok foretrukket den fremfor AC97' Realtech kortet som er integrert i de fleste hk for tiden. Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Du har fått med den eksterne boksen og fjernkontrollen fra Creative Soundblaster Audigy 2 ZS Platinum PRO pakken. Vanskelig å ta i bruk denne dersom du ikke fikk med selve lydkortet. Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Du har fått med den eksterne boksen og fjernkontrollen fra Creative Soundblaster Audigy 2 ZS Platinum PRO pakken. Vanskelig å ta i bruk denne dersom du ikke fikk med selve lydkortet. det var dette min bror sa også. men hvis jeg kjøper dette kortet , vil jeg da få nytte av boksen? Så jeg får ikke dratt noe nytte av den, så lenge jeg ikke har lydkortet? Endret 19. mai 2005 av stigos3000 Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Selv med det kortet så har du desverre ikke mulighet til å koble til den eksterne boksen. Tror sjansene er svært små for at du får benyttet deg av denne uten å ha Creative-kortet denne er laget for. Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 spørs om du har kablene som skal til. lydkortet skal være det samme. Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Jeg har ikke ambisjoner om å kjøpe meg et nytt lydkort, men er det ikke noe jeg kan gjøre med den uten å kjøpe et dyrt creative lydkort, som jeg egentlig ikke trenger? Er det noen sjanse for å få solgt den, og hva er da rette pris å ta for den? Endret 19. mai 2005 av stigos3000 Lenke til kommentar
pstub Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Du har ikke mulighet til å dra en optisk kabel fra det innebygde lydkortet, og inn i den boksen der da? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Stigos3000, jeg har sendt deg en PM, tror kanskje jeg kan være behjelpelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå