Gå til innhold

Hvor homo er du? (test)

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, vel, resultatet hans kom jo ikke akkurat som noen overraskelse på meg etter hva jeg har lest i motetråden.  :!:

Så god smak og velfylt visakort (fars/mors) er synonymt å være homofil?

Det visste jeg faktisk ikke.

Ikke synonymt, men sterke paralleller ved at han svir av masse penger på rosa ultrafemi klær. Det er ikke god smak, og det hadde heller ikke noe med at han har et velfylt Visa-kort.

Lenke til kommentar
Jo, det er ekstremt, men så har vi jo også hudpleie, peeling, selvbruningskrem, øyebrynnapping og alt det der i tillegg som er særdeles femi.

Nei, det er ikke feminint. Det handler rett og slett om å ta vare og ha det godt med seg selv. Av de tingene du nevner der så er det kun peeling jeg ikke har prøvd. :)

PS: Jeg drikker øl, elsker fotball og har samleie med jenter.

Lenke til kommentar
Jo, det er ekstremt, men så har vi jo også hudpleie, peeling, selvbruningskrem, øyebrynnapping og alt det der i tillegg som er særdeles femi.

Nei, det er ikke feminint. Det handler rett og slett om å ta vare og ha det godt med seg selv. Av de tingene du nevner der så er det kun peeling jeg ikke har prøvd. :)

PS: Jeg drikker øl, elsker fotball og har samleie med jenter.

:nei: LarsP, peeling før selvbrunning!

Har prøvd alt som nevnes. Og jeg foretrekker jenter på den seksuelle fronten...

Rosa er en fin farve som ikke har noe med homser å gjøre. Den skal visstnok fremheve hudfarven, og er en farve som gjør seg i alle sammenhenger! Elsker rosa!

Så god smak

Takk LarsP. :)

Lenke til kommentar
Noen som slår JoachimR?? Ser ut som om han har fått mest hittil :!:

Med fare for å trekke meg selv ned i en sølepytt (er sølen av en hudrensende art? I så tilfelle er jeg med!), så fikk jeg visst litt høyere 'poengsum' enn JoachimR (se tidligere innlegg, eventuelt 90% om du ikke gidder). Jeg ser ikke hvor problemet i å ta litt vare på seg selv ligger. Når jeg i tillegg hverken drikker øl eller ser på fotball, ser jeg fortsatt ikke sammenhengen mellom fargen rosa og homofili (for øvrig er det eneste rosa jeg har på meg i dag mansjettknappene - sjokkerende lite!)...

...nei, jeg tar meg ikke nær av andres utsagn, jeg bare finner en del holdninger heller artige.

*nynne på rosa-sangen*

(tralala, jeg elsker alt nåår det er rooosa, eller noe i den duren)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...