Gå til innhold

Hvor homo er du? (test)

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

6% You are a walking, talking, red-blooded hetro guy. Just way to straigth for these modern times.

And damn proud of it :D

Lenke til kommentar
Jeg endte opp på 26%.

Det var litt skummelt, for når den lada før jeg fikk resultatet, trodde jeg at den dreiv å målte meg opp til 100% =/ haha

8083788[/snapback]

Ble veldig skremt i begynnelsen jeg og, så det meteret som steg og steg. :)

8138279[/snapback]

Hehe, heldigvis ikke bare meg da :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Fikk 30% :!: Er det bra eller dårlig? Visst du håper på å ikke være homofil altså. :D

Mvh LockBreaker  :)

8138268[/snapback]

"Mamma, en Internett-test jeg tok i dag, sa at jeg var 100% homo... Du har ikke gjort noe galt, jeg antar jeg bare alltid har vært sånn." :roll:

Lenke til kommentar
Fikk 30% :!: Er det bra eller dårlig? Visst du håper på å ikke være homofil altså. :D

Mvh LockBreaker  :)

8138268[/snapback]

"Mamma, en Internett-test jeg tok i dag, sa at jeg var 100% homo... Du har ikke gjort noe galt, jeg antar jeg bare alltid har vært sånn." :roll:

8140608[/snapback]

Er det der ironisk ment? I så fall oppfatter jeg det som om du kaller meg homo. :!:

Men tok testen en gang til og la merke til en komentar som sa et eller annet om at jeg var for streit :!: Kvinner i dag liker litt bløtere menn, eller noe i den dur :)

Mvh LockBreaker :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Er det der ironisk ment? I så fall oppfatter jeg det som om du kaller meg homo. :!:

Men tok testen en gang til og la merke til en komentar som sa et eller annet om at jeg var for streit :!: Kvinner i dag liker litt bløtere menn, eller noe i den dur :)

8146020[/snapback]

Det var ikke direkte myntet på deg. Skulle bare tulle litt med hvor mye Internett-tester har å si for tankene våre. ;)

(Btw, det er greit å ha "Mvh LockBreaker" i signaturen, slik at de som har skrudd av signaturer ikke blir sure.)

Lenke til kommentar

8146020[/snapback]

Det var ikke direkte myntet på deg. Skulle bare tulle litt med hvor mye Internett-tester har å si for tankene våre. ;)

(Btw, det er greit å ha "Mvh LockBreaker" i signaturen, slik at de som har skrudd av signaturer ikke blir sure.)

8146956[/snapback]

Takk for tipset om signaturen :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg endte opp på 26%.

Det var litt skummelt, for når den lada før jeg fikk resultatet, trodde jeg at den dreiv å målte meg opp til 100% =/ haha

8083788[/snapback]

Ble veldig skremt i begynnelsen jeg og, så det meteret som steg og steg. :)

8138279[/snapback]

Samme her. 100% først :ermm:

Intern is 16% Gay.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...