Feh Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Æsj. tåsokker er så stygt. Turn-off i aller høyeste grad spør du meg, ser bare ekkelt ut når alle tærne beveger seg fritt. Tror det er lite som gir mer turnoff enn tåsokker ja. Tåsokker for teh loose Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 tåsokker på jenter er bare søtt det! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 tåsokker på jenter er bare søtt det! Det er morsomt, bare det ikke er helt vanlige sokker (ensfarget f. eks.). Slike som jeg viste bilde av tidligere er jo dødsfete. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 B|Real, både sokker, undertøy og slips er forbruksvarer. Likevel kan man jo spandere et par få ekstra kroner å få kvalitet! Undertøy vil jeg da betale litt ekstra, de sitter tross alt nært noe jeg har veldig kjært;) darkness|: ok, jeg trodde det var en sånn "har du skittene sokker så....." Sokker regnes som undertøy det også... Sokker, boksere, truser, g-stringer, tangatruser og BHer går under ordet undertøy" (det er meget mulig at jeg glemte noe nå men det ar alt jeg kom på). Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j I følge ordboka så er undertøy alt lett tøy som ligger inntil kroppen og er under andre klær. Så i så måte er vel sokker undertøy, ja, med den forutsetningen at du bruker sko. Endret 21. mai 2005 av Loeve Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg regner sokker som undertøy. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Enda en idiotisk tråd :!: Sorry for at jeg sier det mate, men du er ikke rette personen til å kalle en tråd idiotisk . *tenke tilbake til fine "skal snart ha sex"-tråden*. Tåsokker er jo søtt! Spesielt hvis de har mange farger. Jeg definerer forøvrig også sokker som undertøy. Herr Brun Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 hvis jeg bruker tennissokker eller strømper pleier jeg ofte å rulle sokken ned over leggen, så den legger seg i en rull. Dette er visstnok, av alle ting sossete? Hva mener dere om å rulle sokker? Det er jo bare hærlig å rulle sokker da Hvem sier det er sossete?! Tull! Det er deilig.. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg syns hvite og svarte tennisokker er digg på jenter Gjerne adidas eller umbro sokker . Vis det er noen jenter som bruker det her, så legg ut bilde! Eller noen som har noen gode linker til bilder Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Elsker Ullvang-sokker. Men likte deres gamle design bedre. Hjemmestrikkede ullsokker er også gode. (Det er min farmor, ikke jeg, som strikker) Bomullssokker er bare dårlige. Ubehagelige og gir ikke varme. Endret 24. februar 2007 av IamBored Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 gammel tråd, men. raggsokker eier alt. (minner meg på at jeg har http://raggsokk.net/ ) Og sånne blå sokker som ligner på Ulvang-sokker. Er noe Intersport-greier, funker jævlig nice. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Mandige sokker, lazermannen Tre år gammel tråd, imponerende. Jaja. Kos dere med sokkene deres. Dere bruker vel fremdeles sokker selv om tråden er litt gammel. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Mandige sokker, lazermannen 8017704[/snapback] De er kun for kewlinger. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Tror du er en del kulere enn meg i såfall Lenke til kommentar
@ir Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Hvorfor ikke lage en "Sock Picture Post", der man poster sine egne sokker? Hadde vært tøft ^^ Edit: Ingen som støtter forslaget ? Endret 25. februar 2007 av Atir_ Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Tror du er en del kulere enn meg i såfall 8017721[/snapback] Back in my face. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg støtter det forslaget Atir Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Her er mine for i dag. Flere bilder kommer gjerne, jeg har sokkemani. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det beste er å ikke bruke sokker <3 Gå barbeint på sommern osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå