Gå til innhold

Ati's lille sokke tråd

Anbefalte innlegg

Æsj. tåsokker er så stygt.

Turn-off i aller høyeste grad spør du meg, ser bare ekkelt ut når alle tærne beveger seg fritt.

Tror det er lite som gir mer turnoff enn tåsokker ja. Tåsokker for teh loose :thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
B|Real, både sokker, undertøy og slips er forbruksvarer. Likevel kan man jo spandere et par få ekstra kroner å få kvalitet!

Undertøy vil jeg da betale litt ekstra, de sitter tross alt nært noe jeg har veldig kjært;)

darkness|: ok, jeg trodde det var en sånn "har du skittene sokker så....." :)

Sokker regnes som undertøy det også... Sokker, boksere, truser, g-stringer, tangatruser og BHer går under ordet undertøy" (det er meget mulig at jeg glemte noe nå men det ar alt jeg kom på). :)

Lenke til kommentar
Enda en idiotisk tråd :!:

Sorry for at jeg sier det mate, men du er ikke rette personen til å kalle en tråd idiotisk :p. *tenke tilbake til fine "skal snart ha sex"-tråden*.

Tåsokker er jo søtt! Spesielt hvis de har mange farger. Jeg definerer forøvrig også sokker som undertøy.

Herr Brun

Lenke til kommentar
hvis jeg bruker tennissokker eller strømper pleier jeg ofte å rulle sokken ned over leggen, så den legger seg i en rull. Dette er visstnok, av alle ting sossete? Hva mener dere om å rulle sokker?

Det er jo bare hærlig å rulle sokker da :love:

Hvem sier det er sossete?! Tull! Det er deilig.. :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...