Gå til innhold

Ati's lille sokke tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pleier bare å brette øverste del av sokken ned og over hælen, så det nesten ser ut som en ankel-sokk :yes: Men det er ikke alle sokker det går på i.o.m at noen er veldig raggete i foret inni.

Vi rullet sokkene da vi var 4-5 år gamle, men fant fort ut at det ikke var særlig populært og siden har vi aldri gjort det :p

Lenke til kommentar
hvis jeg bruker tennissokker eller strømper pleier jeg ofte å rulle sokken ned over leggen, så den legger seg i en rull. Dette er visstnok, av alle ting sossete? Hva mener dere om å rulle sokker?

Det er bare dumt. Man har jo halvsokker til det der. ;-)

Lenke til kommentar
Pleier bare å brette øverste del av sokken ned og over hælen, så det nesten ser ut som en ankel-sokk :yes: Men det er ikke alle sokker det går på i.o.m at noen er veldig raggete i foret inni.

Vi rullet sokkene da vi var 4-5 år gamle, men fant fort ut at det ikke var særlig populært og siden har vi aldri gjort det :p

Vi? Hører jeg grunnlag i splittet personlighet? :yes:

Lenke til kommentar
Pleier bare å brette øverste del av sokken ned og over hælen, så det nesten ser ut som en ankel-sokk  :yes: Men det er ikke alle sokker det går på i.o.m at noen er veldig raggete i foret inni.

Vi? Hører jeg grunnlag i splittet personlighet? :yes:

Vi, som i jeg og vennene mine da jeg var 4-5 år ;)

Lenke til kommentar

Brett en dobbelbrett, sånn at utsida av sokken holder seg ut. Gjøres ved å ta tak nesten nede der hvor du ønsker at sokkekanten skal gå, og dra øverste del av sokken ned over den nederste delen. Det synes jeg gir best nedbrettingsresultat.

edit: du må sannsynligvis holde igjen den nederste delen av sokken slik at den ikke sklir nedover, og blir med i bretten i steden for.

og det er rettet litt på teksten over.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...