:---{D Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg bare slikker dem da, jeg... TURN-ON! Drit-bra! Lenke til kommentar
thea_eline Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 mente du det frekt i sted AnAnAs? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg er en av de som liker sko der jeg kan gå uten sokker, da jeg som oftest bare har en av hver sokk. Ja sokkegnomen er overalt... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 mente du det frekt i sted AnAnAs? Nei, jeg mente det snilt. Med syltetøy på. Lenke til kommentar
thea_eline Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 mente du det frekt i sted AnAnAs? Nei, jeg mente det snilt. Med syltetøy på. du er bare søt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 hvis jeg bruker tennissokker eller strømper pleier jeg ofte å rulle sokken ned over leggen, så den legger seg i en rull. Dette er visstnok, av alle ting sossete? Hva mener dere om å rulle sokker? Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 aldri hørt om, hørtes ubehagelig ut. har du bilde av noen som har sokkene sine slik? ser for meg at det ser litt snålt ut..? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Pleier bare å brette øverste del av sokken ned og over hælen, så det nesten ser ut som en ankel-sokk Men det er ikke alle sokker det går på i.o.m at noen er veldig raggete i foret inni. Vi rullet sokkene da vi var 4-5 år gamle, men fant fort ut at det ikke var særlig populært og siden har vi aldri gjort det Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 hvis jeg bruker tennissokker eller strømper pleier jeg ofte å rulle sokken ned over leggen, så den legger seg i en rull. Dette er visstnok, av alle ting sossete? Hva mener dere om å rulle sokker? Det er bare dumt. Man har jo halvsokker til det der. ;-) Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Pleier bare å brette øverste del av sokken ned og over hælen, så det nesten ser ut som en ankel-sokk Men det er ikke alle sokker det går på i.o.m at noen er veldig raggete i foret inni. Vi rullet sokkene da vi var 4-5 år gamle, men fant fort ut at det ikke var særlig populært og siden har vi aldri gjort det Vi? Hører jeg grunnlag i splittet personlighet? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Pleier bare å brette øverste del av sokken ned og over hælen, så det nesten ser ut som en ankel-sokk Men det er ikke alle sokker det går på i.o.m at noen er veldig raggete i foret inni. Vi rullet sokkene da vi var 4-5 år gamle, men fant fort ut at det ikke var særlig populært og siden har vi aldri gjort det Vi? Hører jeg grunnlag i splittet personlighet? Vi, som i jeg og vennene mine da jeg var 4-5 år Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg bare drar tennissokkene litt nedover slik at de legger seg i små folder litt over ankelen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hva mener dere om å rulle sokker? Homofilt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Joda, jeg har TYVE par halvsokker.. Men også tre par tennissokker, og det hender jeg bommer på været, og da ruller jeg, i stedet for å brette, dem ned... Kanskje tåpelig.. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Da ser sokkene ut som kondomer. åh, whee! kondomsokker. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Brett en dobbelbrett, sånn at utsida av sokken holder seg ut. Gjøres ved å ta tak nesten nede der hvor du ønsker at sokkekanten skal gå, og dra øverste del av sokken ned over den nederste delen. Det synes jeg gir best nedbrettingsresultat. edit: du må sannsynligvis holde igjen den nederste delen av sokken slik at den ikke sklir nedover, og blir med i bretten i steden for. og det er rettet litt på teksten over. Endret 21. mai 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Disse var jo tøffe! Hadde jeg kjøpt om jeg hadde sett dem i Hønefoss, seriøst. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Æsj. tåsokker er så stygt. Turn-off i aller høyeste grad spør du meg, ser bare ekkelt ut når alle tærne beveger seg fritt. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Synes det er morsomt, jeg! En tå, to tå, tre tå, fire tå, fem tå, seks tå, syv tå, åtte tå, ni tå og ti tå. (Vet det skal være tær i flertall!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå